Odpowiedz

bardzo kiepska jakość wykonania odnowionej karty debetowej - reklamować?

W zasadzie to nie wiem jak zacząć. Z jednej strony ludzie mają większe problemy na świecie, z drugiej otrzymujesz coś takiego i Cię krew zalewa i zastanawiasz się, czy nie zgłosić reklamacji.
W związku z końcem ważności mojej karty debetowej, personalizowanej, otrzymałem nową, z taką samą personalizacją*.
Problem w tym, że karta wizualnie jest źle wykonana, bez kontroli jakości. Na jej powierzchni mam 6 szarych plam, jakby niedolakierowanych (nadruk nie jest na nich widoczny. Mają też trochę inną strukturę pod paznokciem. Najmniejsza ma 1mm, największa ok. 6mm średnicy. Niby nic, bo w użytkowaniu to nie będzie przeszkadzać, etc.... ale patrzysz na to, i wiesz. I Cię wku.....

 

*Swoją drogą to SŁABE, że płacąc za usługę takiej personalizacji nie miałem przed wyrobieniem nowej karty możliwości wyboru innego nadruku, albo rezygnacji z niego! W końcu MojeING "na***ala" wiadomościami marketingowymi każdorazowo po zalogowaniu (zamiast od razu pokazać stan produktów), więc jest na to przestrzeń. W wiadomościach w bankowowości MojeING też nic nie było.

Odpowiedz
0 Lajków
M4ciek
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
7
01-03-2021
Wiadomość 1 z 2 (1 507 wyświetleń)

Re.: bardzo kiepska jakość wykonania odnowionej karty debetowej - reklamować?

Przykro mi, że karta, która do Ciebie trafiła była złej jakości. Zależy nam, aby karty były trwałe i wizualnie dobrze wyglądały. W takiej sytuacji prosimy zareklamuj nam tę kartę. Możesz to zrobić na czacie w Moje ING, na infolinii + 48 32 357 00 12 lub w oddziale.


-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
340
65
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (1 450 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Prowizja pośrednika hipotecznego

Tak, może. Natomiast oferta jest taka sama, bez względu na to jak klient składa wniosek (bank/pośrednik).
Prowizja bankowa dla pośrednika to nasz koszt, nie podnosi on kosztu kredytu Klienta.
Rezygnacj...

30-12-2024
Re.: Brak stanu kont po zalogowaniu się

Możesz odkryć widok stanu kont wchodząc w aplikacji w prawy górny róg. Wybierasz tam Ustawienia - Widok - Strona główna. 

30-12-2024
OKO dziecka

Dlaczego Bank oferuje takie produkty z możliwością wpłaty na konto dziecka 200000 zł z oprocentowaniem 7% przez 3 mies? A co dalej? Pułapka i zamrożone środki. Oprocentowanie 1,5% i brak możliwości wy

...

29-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy