bardzo kiepska jakość wykonania odnowionej karty debetowej - reklamować?
W zasadzie to nie wiem jak zacząć. Z jednej strony ludzie mają większe problemy na świecie, z drugiej otrzymujesz coś takiego i Cię krew zalewa i zastanawiasz się, czy nie zgłosić reklamacji. W związku z końcem ważności mojej karty debetowej, personalizowanej, otrzymałem nową, z taką samą personalizacją*. Problem w tym, że karta wizualnie jest źle wykonana, bez kontroli jakości. Na jej powierzchni m
ok, fajnie, minął ponad rok i nic się nie zmieniło...
już dwa razy zdarzyło mi się źle zrobić przelew, nie z tego konta, bo pierwszym kontem nie jest moje główne obecnie konto (mam dwa directy) i ciągle mi wyskakuje w interfejsie jako domyślne i muszę to zmieniać; strasznie irytujące!
jestem zawiedziony, bo UX nadal leży, a przecież pudrujecie ten system co jakiś czas
Re.: Zmiana sposobu logowania do bankowości internetowej
dokładnie, popieram przedmówców...
to maskowanie haseł jest bardzo niewygodne i uważam że nie należy do top jeśli chodzi o bezpieczeństwo (wymaga literowania hasła, często na głos?!) ;-)
Ja mam taki wniosek, podobny do kwestii ustawienia domyślnego konta z którego robimy przelew, czyli coś czego nadal nie ma ale do jasnej anielki... wybieram konto direct, nazwijmy je kontem XYZ z którego robię pierwszy zwykły przelew, nie jest to konto domyślne, najstarsze, etc. podaję dane, wybieram [Dalej], transakcja wymaga potwierdzenia albo i nie... w końcu mam 3 opcje - Wykonaj kolejną transakcj
ja mam w takim razie taki wniosek, aby ten wątek nie był z oznaczeniem gotowego rozwiązania, ponieważ posty oznaczone jako 'rozwiązanie' są nieaktualne/niemożliwe do wykonania i problem de facto istnieje. Dziękuję.