01-03-2021 01:03
Ja mam taki wniosek, podobny do kwestii ustawienia domyślnego konta z którego robimy przelew, czyli coś czego nadal nie ma ale do jasnej anielki...
wybieram konto direct, nazwijmy je kontem XYZ z którego robię pierwszy zwykły przelew, nie jest to konto domyślne, najstarsze, etc.
podaję dane, wybieram [Dalej], transakcja wymaga potwierdzenia albo i nie...
w końcu mam 3 opcje
- Wykonaj kolejną transakcję
- Zobacz historię „KONTO XYZ” ... 3127
- Możesz zrobić przelew dobroczynny na Fundację ING Dzieciom
Skoro środkowa opcja wyraźnie wskazuje historię konta, z którego właśnie 'korzystałem' robiąc przelew, to czemu wybierając opcję "wykonaj kolejną transakcję" dostaję z powrotem w nagrodę konieczność ponownego wybrania konta XYZ, bo wybiera się to cholerne konto domyślne.
Jest to bardzo mylące i irytujące.
01-03-2021 12:47
@M4ciek dziękujemy za Twoją opinię - przekazałam ją do zespołu, który pracujemy nad rozwojem usługi Moje ING.
W oddziale banku możesz załatwić sprawę bez umawiania wizyty, aczkolwiek faktycznie specjaliści mogą zaproponować umówienie spotkania na daną godzinę i na dany dzień, aby sprawnie załatwić daną spraw
... 28-06-2022Niestety, obecnie nie mamy informacji, jak będzie to wyglądać. Gdy coś się zmieni, damy znać.
28-06-2022To w takim razie po co Polakowi taka karta i tylko do Euro, skoro jej opłata to miesięcznie 1,50zł a nic więcej poza standardowej Visa zbliżeniowa nic nie daje?
Taka karta jest dobrym rozwiązaniem, jeś