Odpowiedz

[UX-BUG] Wykonaj kolejną transakcję

Ja mam taki wniosek, podobny do kwestii ustawienia domyślnego konta z którego robimy przelew, czyli coś czego nadal nie ma ale do jasnej anielki...
wybieram konto direct, nazwijmy je kontem XYZ z którego robię pierwszy zwykły przelew, nie jest to konto domyślne, najstarsze, etc.
podaję dane, wybieram [Dalej], transakcja wymaga potwierdzenia albo i nie...
w końcu mam 3 opcje
- Wykonaj kolejną transakcję
- Zobacz historię „KONTO XYZ” ... 3127
- Możesz zrobić przelew dobroczynny na Fundację ING Dzieciom

Skoro środkowa opcja wyraźnie wskazuje historię konta, z którego właśnie 'korzystałem' robiąc przelew, to czemu wybierając opcję "wykonaj kolejną transakcję" dostaję z powrotem w nagrodę konieczność ponownego wybrania konta XYZ, bo wybiera się to cholerne konto domyślne.
Jest to bardzo mylące i irytujące.

Odpowiedz
0 Lajków
M4ciek
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
6
01-03-2021
Wiadomość 1 z 4 (3 286 wyświetleń)

Re: [UX-BUG] Wykonaj kolejną transakcję

@M4ciek dziękujemy za Twoją opinię - przekazałam ją do zespołu, który pracujemy nad rozwojem usługi Moje ING.





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
773
171
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (3 263 wyświetleń)

Re: [UX-BUG] Wykonaj kolejną transakcję

ok, fajnie, minął ponad rok i nic się nie zmieniło...

już dwa razy zdarzyło mi się źle zrobić przelew, nie z tego konta, bo pierwszym kontem nie jest moje główne obecnie konto (mam dwa directy) i ciągle mi wyskakuje w interfejsie jako domyślne i muszę to zmieniać; strasznie irytujące!

 

jestem zawiedziony, bo UX nadal leży, a przecież pudrujecie ten system co jakiś czas

Odpowiedz
0 Lajków
M4ciek
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
6
01-03-2021
Wiadomość 3 z 4 (2 172 wyświetleń)

Re: [UX-BUG] Wykonaj kolejną transakcję

Obecnie faktycznie nie ma możliwości ustawienia domyślnego konta w Moim ING, natomiast postaramy się to wdrożyć w przyszłości Emotikon: Szczęśliwy


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
562
122
19-03-2018
Wiadomość 4 z 4 (2 072 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy