Odpowiedz

[UX-BUG] Wykonaj kolejną transakcję

Ja mam taki wniosek, podobny do kwestii ustawienia domyślnego konta z którego robimy przelew, czyli coś czego nadal nie ma ale do jasnej anielki...
wybieram konto direct, nazwijmy je kontem XYZ z którego robię pierwszy zwykły przelew, nie jest to konto domyślne, najstarsze, etc.
podaję dane, wybieram [Dalej], transakcja wymaga potwierdzenia albo i nie...
w końcu mam 3 opcje
- Wykonaj kolejną transakcję
- Zobacz historię „KONTO XYZ” ... 3127
- Możesz zrobić przelew dobroczynny na Fundację ING Dzieciom

Skoro środkowa opcja wyraźnie wskazuje historię konta, z którego właśnie 'korzystałem' robiąc przelew, to czemu wybierając opcję "wykonaj kolejną transakcję" dostaję z powrotem w nagrodę konieczność ponownego wybrania konta XYZ, bo wybiera się to cholerne konto domyślne.
Jest to bardzo mylące i irytujące.

Odpowiedz
0 Lajków
M4ciek
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
01-03-2021
Wiadomość 1 z 2 (573 wyświetleń)

Re: [UX-BUG] Wykonaj kolejną transakcję

@M4ciek dziękujemy za Twoją opinię - przekazałam ją do zespołu, który pracujemy nad rozwojem usługi Moje ING.





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
639
152
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (550 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: limit w koncie

Odsetki na limicie naliczamy codziennie, do dnia spłaty całkowitej. Jeśli korzystałeś z limitu i go spłacisz, to i tak, pobierzemy odsetki za okres, w którym korzystałeś z limitu. 

 

18-09-2021
Brak konta maklerskiego

Z dnia 17 na 18 września zniknęło mi całkowicie konto maklerskie, jakbym w ogóle go nie miała. Czy jest to sprawa prac technicznych?

18-09-2021
Konto maklerskie znikęło

Z dnia 17 na 18 września zniknęło mi całkowicie konto maklerskie, jakbym w ogóle go nie miała. Czy jest to sprawa prac technicznych?

18-09-2021
Najbardziej pomocni użytkownicy