Odpowiedz

[UX-BUG] Wykonaj kolejną transakcję

Ja mam taki wniosek, podobny do kwestii ustawienia domyślnego konta z którego robimy przelew, czyli coś czego nadal nie ma ale do jasnej anielki...
wybieram konto direct, nazwijmy je kontem XYZ z którego robię pierwszy zwykły przelew, nie jest to konto domyślne, najstarsze, etc.
podaję dane, wybieram [Dalej], transakcja wymaga potwierdzenia albo i nie...
w końcu mam 3 opcje
- Wykonaj kolejną transakcję
- Zobacz historię „KONTO XYZ” ... 3127
- Możesz zrobić przelew dobroczynny na Fundację ING Dzieciom

Skoro środkowa opcja wyraźnie wskazuje historię konta, z którego właśnie 'korzystałem' robiąc przelew, to czemu wybierając opcję "wykonaj kolejną transakcję" dostaję z powrotem w nagrodę konieczność ponownego wybrania konta XYZ, bo wybiera się to cholerne konto domyślne.
Jest to bardzo mylące i irytujące.

Odpowiedz
0 Lajków
M4ciek
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
7
01-03-2021
Wiadomość 1 z 4 (5 117 wyświetleń)

Re: [UX-BUG] Wykonaj kolejną transakcję

@M4ciek dziękujemy za Twoją opinię - przekazałam ją do zespołu, który pracujemy nad rozwojem usługi Moje ING.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
808
176
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (5 094 wyświetleń)

Re: [UX-BUG] Wykonaj kolejną transakcję

ok, fajnie, minął ponad rok i nic się nie zmieniło...

już dwa razy zdarzyło mi się źle zrobić przelew, nie z tego konta, bo pierwszym kontem nie jest moje główne obecnie konto (mam dwa directy) i ciągle mi wyskakuje w interfejsie jako domyślne i muszę to zmieniać; strasznie irytujące!

 

jestem zawiedziony, bo UX nadal leży, a przecież pudrujecie ten system co jakiś czas

Odpowiedz
0 Lajków
M4ciek
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
7
01-03-2021
Wiadomość 3 z 4 (4 003 wyświetleń)

Re: [UX-BUG] Wykonaj kolejną transakcję

Obecnie faktycznie nie ma możliwości ustawienia domyślnego konta w Moim ING, natomiast postaramy się to wdrożyć w przyszłości Emotikon: Szczęśliwy



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
616
129
19-03-2018
Wiadomość 4 z 4 (3 903 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Nie wiem z jakiego systemu operacyjnego korzystasz. W przypadku Androida, na kłopot z wyświetleniem strony logowania, może pomóc wstrzymanie aplikacji w ustawieniach telefonu. A następnie ponowne jej

...

26-12-2025
Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze

Hej, przekazałam prośbę o szybsze rozpatrzenie Twojej reklamacji. Postaramy się zrobić co możemy.

26-12-2025
Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze

Hej, mam ten sam problem - o godzinie 21:55 dokonałam wpłaty we wplatomacie ING w Chorzowie. Natychmiast złożyłam reklamację, aczkolwiek jest to pilna sprawa i data rozpatrzenia wniosku jest zbyt odle...

26-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy