Odpowiedz

[UX-BUG] Wykonaj kolejną transakcję

Ja mam taki wniosek, podobny do kwestii ustawienia domyślnego konta z którego robimy przelew, czyli coś czego nadal nie ma ale do jasnej anielki...
wybieram konto direct, nazwijmy je kontem XYZ z którego robię pierwszy zwykły przelew, nie jest to konto domyślne, najstarsze, etc.
podaję dane, wybieram [Dalej], transakcja wymaga potwierdzenia albo i nie...
w końcu mam 3 opcje
- Wykonaj kolejną transakcję
- Zobacz historię „KONTO XYZ” ... 3127
- Możesz zrobić przelew dobroczynny na Fundację ING Dzieciom

Skoro środkowa opcja wyraźnie wskazuje historię konta, z którego właśnie 'korzystałem' robiąc przelew, to czemu wybierając opcję "wykonaj kolejną transakcję" dostaję z powrotem w nagrodę konieczność ponownego wybrania konta XYZ, bo wybiera się to cholerne konto domyślne.
Jest to bardzo mylące i irytujące.

Odpowiedz
0 Lajków
M4ciek
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
01-03-2021
Wiadomość 1 z 2 (487 wyświetleń)

Re: [UX-BUG] Wykonaj kolejną transakcję

@M4ciek dziękujemy za Twoją opinię - przekazałam ją do zespołu, który pracujemy nad rozwojem usługi Moje ING.





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
634
152
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (464 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Czas między BIK a wynikiem wstępnej analizy

Czy ktoś może zauważył jakąś korelację między czasem sprawdzenia Was w BIK a wynikiem wstępnej analizy? Typu np. dzień BIK to A, więc średnio dzień wyniku analizy to A + 2?

02-08-2021
Re: Czasy procesowe dla wniosków składanych bezpośrednio w oddziale.

@WiolettaS pytanie przeze mnie zadane wydaje mi się, że nie wymaga dostępu do konkretnego wniosku a dotyczy ogólnie czasów.

02-08-2021
Re: Czasy procesowe dla wniosków składanych bezpośrednio w oddziale.

@bpacholek Przez Społeczność nie mamy jak sprawdzić Twojego wniosku Emotikon: Smutny
Najlepiej, żebyś w tej sprawie skontaktował się ze specjalistą, u którego kompletowałeś dokumenty. 
Każdy z wniosków rozpatrujemy i

...

02-08-2021
Najbardziej pomocni użytkownicy