Odpowiedz

bardzo kiepska jakość wykonania odnowionej karty debetowej - reklamować?

W zasadzie to nie wiem jak zacząć. Z jednej strony ludzie mają większe problemy na świecie, z drugiej otrzymujesz coś takiego i Cię krew zalewa i zastanawiasz się, czy nie zgłosić reklamacji.
W związku z końcem ważności mojej karty debetowej, personalizowanej, otrzymałem nową, z taką samą personalizacją*.
Problem w tym, że karta wizualnie jest źle wykonana, bez kontroli jakości. Na jej powierzchni mam 6 szarych plam, jakby niedolakierowanych (nadruk nie jest na nich widoczny. Mają też trochę inną strukturę pod paznokciem. Najmniejsza ma 1mm, największa ok. 6mm średnicy. Niby nic, bo w użytkowaniu to nie będzie przeszkadzać, etc.... ale patrzysz na to, i wiesz. I Cię wku.....

 

*Swoją drogą to SŁABE, że płacąc za usługę takiej personalizacji nie miałem przed wyrobieniem nowej karty możliwości wyboru innego nadruku, albo rezygnacji z niego! W końcu MojeING "na***ala" wiadomościami marketingowymi każdorazowo po zalogowaniu (zamiast od razu pokazać stan produktów), więc jest na to przestrzeń. W wiadomościach w bankowowości MojeING też nic nie było.

Odpowiedz
0 Lajków
M4ciek
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
7
01-03-2021
Wiadomość 1 z 2 (2 445 wyświetleń)

Re.: bardzo kiepska jakość wykonania odnowionej karty debetowej - reklamować?

Przykro mi, że karta, która do Ciebie trafiła była złej jakości. Zależy nam, aby karty były trwałe i wizualnie dobrze wyglądały. W takiej sytuacji prosimy zareklamuj nam tę kartę. Możesz to zrobić na czacie w Moje ING, na infolinii + 48 32 357 00 12 lub w oddziale.


-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Były moderator
Były moderator icon
345
67
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (2 388 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Ugoda po wypowiedzeniu pożyczek

Tutaj nie sprawdzimy informacji o Twojej umowieEmotikon: Smutny Proszę skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 77. Specjaliści na infolinii są dostępni w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzin

...

20-12-2025
Regulamin konkursu „Strefy Finansowej Misji”

Regulamin konkursu „Strefy Finansowej Misji”

Obowiązuje od 07 stycznia 2026 r.

 

§ 1 Wprowadzenie

 

1. Organizatorem Konkursu (zwanego dalej „Konkursem”) jest ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowic

...

19-12-2025
Re.: Ugoda po wypowiedzeniu pożyczek

Dobry wieczór,
Aktualnie kończy mi się okres wypowiedzenia pożyczki jaką posiadam w ING. Bank z tzw. ważnych przyczyn wypowiedział mi umowę rachunku bankowego gdyż nie prowadzi obecnie takiego produktu...

20-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy