Odpowiedz

Awaria bankomatu

W środę wpłaciłam 11300zł do bankomatu włożyłam kartę wpisałam pin wpisałam jaką kwotę chce wpłacić poczym nastąpiła awaria bankomatu na chwilę się włączył potem zaś wyświetliło awaria bankomatu kartę mi oddał pusty wydruk też ale pieniędzy brak wczoraj pojechałam do placówki do ING z myślą że tam może uda się coś przyspieszyć w sprawie ale pani stwierdziła z wielkim uśmiechem że niestety nic nie da się zrobić to jest jakaś kpina nie wiadomo co z moimi pieniędzmi bank umywa o tego ręce bo to nie ich dział wszędzie słyszę trzeba czekać ale na co kamery są gotówka do bankomatu chyba sama nie wskoczyła dla mnie to jest kradzież prosić się o własne pieniądze chyba ta sprawą musi się ktoś inny zająć bo to jest absurd
Odpowiedz
0 Lajków
Amii2014
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
29-11-2024
Wiadomość 1 z 6 (1 173 wyświetleń)

Re.: Awaria bankomatu

Przykro mi, że taka sytuacja miała miejsce i pieniądze nie zaksięgowały się na koncie. Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojego konta. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie po zalogowaniu w Moim ING lub prześlij numer zgłoszenia. Przekażemy sprawę do wyjaśnienia


-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
554
124
04-09-2015
Wiadomość 2 z 6 (1 160 wyświetleń)

Re.: Awaria bankomatu

Mój numer reklamacji to 118680/112024
Odpowiedz
0 Lajków
Amii2014
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
29-11-2024
Wiadomość 3 z 6 (1 149 wyświetleń)

Re.: Awaria bankomatu

Dziękuję za numer zgłoszenia. Przekazaliśmy prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji do odpowiedniego zespołu.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
554
124
04-09-2015
Wiadomość 4 z 6 (1 133 wyświetleń)

Re.: Awaria bankomatu

Ile to jeszcze potrwa do kiedy dostanę pieniądze?
Odpowiedz
0 Lajków
Amii2014
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
29-11-2024
Wiadomość 5 z 6 (1 123 wyświetleń)

Re.: Awaria bankomatu

Postaramy się zamknąć zgłoszenie najszybciej jak to będzie z naszej strony możliwe. Nie jestem jednak w stanie wskazać konkretów.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
345
67
04-09-2015
Wiadomość 6 z 6 (1 077 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Ciągła aktywacja aplikacji

Ja korzystam z aplikacji regularnie (dziś również), a i tak przy kolejnej próbie logowania aplikacja mi wyrzuciła komunikat, że muszę aktywować konto. Czy to normalne?

24-03-2025
Prośba o pomoc w przyspieszeniu reklamacji - bankomat.

Witam, wypłacałam 2000 z bankomatu. Konto zostało obciążone, bankomat pokazał komunikat o awarii, wypluł jedynie kartę. Poradzono mi poczekać aż kwota zejdzie z blokad. Zeszła. Złożyłam reklamacje. Te...

24-03-2025
Re.: Private banking - kryteria (suma inwestycji)

Inwestycje to suma wartości wynikających z inwestycji w fundusze inwestycyjne lub produkty oparte o fundusze inwestycyjne, produkty strukturyzowane, produkty ubezpieczeniowe o charakterze inwestycyjny

...

24-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy