Odpowiedz

Awaria bankomatu

W środę wpłaciłam 11300zł do bankomatu włożyłam kartę wpisałam pin wpisałam jaką kwotę chce wpłacić poczym nastąpiła awaria bankomatu na chwilę się włączył potem zaś wyświetliło awaria bankomatu kartę mi oddał pusty wydruk też ale pieniędzy brak wczoraj pojechałam do placówki do ING z myślą że tam może uda się coś przyspieszyć w sprawie ale pani stwierdziła z wielkim uśmiechem że niestety nic nie da się zrobić to jest jakaś kpina nie wiadomo co z moimi pieniędzmi bank umywa o tego ręce bo to nie ich dział wszędzie słyszę trzeba czekać ale na co kamery są gotówka do bankomatu chyba sama nie wskoczyła dla mnie to jest kradzież prosić się o własne pieniądze chyba ta sprawą musi się ktoś inny zająć bo to jest absurd
Odpowiedz
0 Lajków
Amii2014
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
29-11-2024
Wiadomość 1 z 6 (2 522 wyświetleń)

Re.: Awaria bankomatu

Przykro mi, że taka sytuacja miała miejsce i pieniądze nie zaksięgowały się na koncie. Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojego konta. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie po zalogowaniu w Moim ING lub prześlij numer zgłoszenia. Przekażemy sprawę do wyjaśnienia


-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
563
125
04-09-2015
Wiadomość 2 z 6 (2 509 wyświetleń)

Re.: Awaria bankomatu

Mój numer reklamacji to 118680/112024
Odpowiedz
0 Lajków
Amii2014
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
29-11-2024
Wiadomość 3 z 6 (2 498 wyświetleń)

Re.: Awaria bankomatu

Dziękuję za numer zgłoszenia. Przekazaliśmy prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji do odpowiedniego zespołu.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
563
125
04-09-2015
Wiadomość 4 z 6 (2 482 wyświetleń)

Re.: Awaria bankomatu

Ile to jeszcze potrwa do kiedy dostanę pieniądze?
Odpowiedz
0 Lajków
Amii2014
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
29-11-2024
Wiadomość 5 z 6 (2 472 wyświetleń)

Re.: Awaria bankomatu

Postaramy się zamknąć zgłoszenie najszybciej jak to będzie z naszej strony możliwe. Nie jestem jednak w stanie wskazać konkretów.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Były moderator
Były moderator icon
345
67
04-09-2015
Wiadomość 6 z 6 (2 426 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy