Odpowiedz

Awaria bankomatu

W środę wpłaciłam 11300zł do bankomatu włożyłam kartę wpisałam pin wpisałam jaką kwotę chce wpłacić poczym nastąpiła awaria bankomatu na chwilę się włączył potem zaś wyświetliło awaria bankomatu kartę mi oddał pusty wydruk też ale pieniędzy brak wczoraj pojechałam do placówki do ING z myślą że tam może uda się coś przyspieszyć w sprawie ale pani stwierdziła z wielkim uśmiechem że niestety nic nie da się zrobić to jest jakaś kpina nie wiadomo co z moimi pieniędzmi bank umywa o tego ręce bo to nie ich dział wszędzie słyszę trzeba czekać ale na co kamery są gotówka do bankomatu chyba sama nie wskoczyła dla mnie to jest kradzież prosić się o własne pieniądze chyba ta sprawą musi się ktoś inny zająć bo to jest absurd
Odpowiedz
0 Lajków
Amii2014
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
29-11-2024
Wiadomość 1 z 6 (1 334 wyświetleń)

Re.: Awaria bankomatu

Przykro mi, że taka sytuacja miała miejsce i pieniądze nie zaksięgowały się na koncie. Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojego konta. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie po zalogowaniu w Moim ING lub prześlij numer zgłoszenia. Przekażemy sprawę do wyjaśnienia


-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
555
125
04-09-2015
Wiadomość 2 z 6 (1 321 wyświetleń)

Re.: Awaria bankomatu

Mój numer reklamacji to 118680/112024
Odpowiedz
0 Lajków
Amii2014
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
29-11-2024
Wiadomość 3 z 6 (1 310 wyświetleń)

Re.: Awaria bankomatu

Dziękuję za numer zgłoszenia. Przekazaliśmy prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji do odpowiedniego zespołu.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
555
125
04-09-2015
Wiadomość 4 z 6 (1 294 wyświetleń)

Re.: Awaria bankomatu

Ile to jeszcze potrwa do kiedy dostanę pieniądze?
Odpowiedz
0 Lajków
Amii2014
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
29-11-2024
Wiadomość 5 z 6 (1 284 wyświetleń)

Re.: Awaria bankomatu

Postaramy się zamknąć zgłoszenie najszybciej jak to będzie z naszej strony możliwe. Nie jestem jednak w stanie wskazać konkretów.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
345
67
04-09-2015
Wiadomość 6 z 6 (1 238 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Na Twoim koncie środki są zablokowane, ponieważ bank wyraził zgodę na transakcję - taka odpowiedź zostaje wysłana do punktu, w którym płacisz. Może się zdarzyć, że takiej odpowiedni nie otrzymają, lub

...

25-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Hm... przy zakładaniu profilu informują, że:

 

"Twoje dane pobraliśmy z twojego banku. Nie możesz ich tu edytować. Jeśli chcesz je zmienić, zrób to najpierw w swoim banku."

 

i

 

"Uwaga: drugie imię musi by

...

25-04-2025
Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Witam,

 

Dokonywałem płatności za hotel kartą, na stronie nie potwierdzili żadnej rezerwacji. Z konta pieniądze zniknęły. Informacja pod kwotą jest następująca "Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą

...

25-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy