30-11-2024 19:57
Dobry wieczór,
Dziś cały dzień próbuję otworzyć konto dla sp. z o.o., ale nie mogę przejść dalej niż punkt 4. Wszystkie dane, które wprowadzam, są poprawne, ale po kliknięciu przycisku „Dalej” na etapie „Dane reprezentantów” nic się nie dzieje – ani ładowanie strony, ani wyświetla się błąd. Próbowałem już na telefonie i w innej przeglądarce. Czy ten serwis jest obecnie dostępny?
Wypełniam formularz pod typ linkiem Konto dla spółki - Pakiety dla Firm
01-12-2024 10:26
Nie mamy informacji o awarii tego formularza. Jeśli dalej nie możesz otworzyć u nas konta, to prosimy, skontaktuj się z naszymi specjalistami z Centrum Wsparcia Biznesu na numer 32 357 00 24. Infolinia czynna w dni robocze od 8:00 do 18:00.
Dzień dobry,
mam pytanie o program Priority Pass do karty kredytowej - Platynowej Mastercard.
Gdy zakładałem kartę wejścia dla posiadacza karty były nielimitowane, a wejścia dla gościa kosztowało 32 US
... 04-01-2025Dzień dobry,
mam ten sam problem, wpisuje dane logowania i strona ING kręci kółko i nie odpala się, to się zaczęło dziać gdy raz wyczyściłem ciasteczka.
Teraz nie pomaga żadne czyszczenie ciasteczek, t
... 03-01-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
12 | |
11 | |
6 | |
5 | |
4 |