- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
Odświeżanie listy transakcji po raz kolejny
08-02-2024 19:37
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Szanowni Państwo.
Po raz kolejny zwracam się z prośbą, aby zrobić coś z odświeżaniem listy transakcji po zrealizowaniu paczki przelewów. Sytuacja jest kuriozalna i jak już to ująłem uwłaczająca dla przedsiębiorców.
Dodatkowo mam wrażenie, że jest jakieś niezrozumienie sytuacji ze strony ING, zatem przedstawiam dokładny scenariusz replikacji problemu.
Tło: mamy konto firmowe, z którego chcemy zlecić paczkę przelewów, na którym mamy np 10000
1) dodajemy paczkę przelewów na sumę 4000
2) zatwierdzamy paczkę przelewów
3) na liście paczek przelewów paczka ma przycisk odśwież, można kliknąć, jeśli się zrealizuje status zmienia się poprawnie
4) przechodzę na historię transakcji - po transakcjach z paczki ani śladu
5) patrzę na stronę początkową, na stany kont, salda - wszędzie mam 10000 - czemu? powinno być 6000!
6) zlecam przelew ręczny na 1000, przechodzę do formularza - pokazuje mi stan konta 10000 - czemu? powinno być 6000!
7) zatwierdzam przelew
8) dzieje się magia - w historii pojawiają się transakcje z paczki, stan nagle aktualizuje się do 5000
Sytuacja występująca w punktach 4, 5 i 6 jest niepoprawna, myląca, szczególnie jeśli przedsiębiorca chce realizować kolejne przelewy, paczki albo najzwyczajniej sprawdzić status wysłanych właśnie transakcji.
Można to naprawić poprzez wylogowanie się i zalogowanie ponownie, ale na Boga - to jakieś średniowiecze uderzające w godność ludzką!
ING, naprawcie to wreszcie!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
14-03-2024 11:53
Re.: Odświeżanie listy transakcji po raz kolejny
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Kolejny miesiąc, kolejne paczki przelewów i żadnych zmian.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
14-03-2024 12:21
Re.: Odświeżanie listy transakcji po raz kolejny
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
![Emotikon: Mrugający Emotikon: Mrugający](/i/smilies/16x16_smiley-wink.png)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
21-03-2024 09:42
Re: Re.: Odświeżanie listy transakcji po raz kolejny
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękujemy bardzo za zgłoszenie, nasi specjaliści przyjrzą się temu i zaplanujemy potrzebne działania.
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
21-03-2024 10:28
Re: Re.: Odświeżanie listy transakcji po raz kolejny
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
To trwa od lat, więc puste słowa nic nie pomogą. Problem jest za duży dla ING. Choć mam wrażenie, że lata temu tego problemu nie było. No ale zaczęły się zmiany na cukierkowatą grafikę. Że o rezygnacji z Sidomy nie wspomnę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość