Odpowiedz

Brak połączenia

Dzień dobry
Mam problem z zamianą jednostek funduszy ponieważ występuje jakiś błąd (napis w okienku: brak połączenia) wynikający z braku dostępu do internetu lub że serwer nie odpowiada proszę spróbować później.
Internet mam bo loguję się przez telefon więc zakładam że wszystko jest ok. Dodam że bankowość internetowa działa.
O pracach serwisowych nie informowano.
Problem mam od wczoraj (tj. 07.03)
Mam pytanie jak mogę rozwiązać ten problem?
A jeśli jest jakaś awaria to kiedy się zakończy?

Odpowiedz
0 Lajków
Marcin8
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
08-03-2024
Wiadomość 1 z 3 (3 177 wyświetleń)

Re: Brak połączenia

Awarii czy też prac serwisowych obecnie nie prowadzimy. Nie jestem w stanie pomóc tutaj. Napisz proszę do nas na czacie w Moim ING. Skierujemy Cię wówczas  do specjalisty z zakresu funduszy, który postara się pomóc.

 

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
339
65
04-09-2015
Wiadomość 2 z 3 (3 173 wyświetleń)

Re: Brak połączenia

W moim ING mam komunikat o awarii a detektor awarii pokazuje prawie 500 zgłoszeń z dziś. Trochę prawdy by nie zaszkodziło.

Odpowiedz
0 Lajków
vw06
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
18
5
28-04-2017
Wiadomość 3 z 3 (3 134 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Rezygnacja z transzy kredytu i spłata uruchomionej transzy.

Mam taką sytuację, że z uwagi na harmonogram 20/80 uruchamiam kredyt w kwocie 1000 zł, a pozostałą część (ok. 700.000 zł) kredytu po zakończeniu budowy przez dewelopera (za ok. 1,5 roku).

 

Kredyt wypła

...

17-12-2024
Re.: Nie polecam konta indywidualnego w ing

Przykro nam z powodu tej sytuacji. Tutaj nie mamy jednak dostępu do szczegółów Twojego konta. Jeśli złożyłeś reklamację, analityk dokładnie to sprawdzi. Mamy nadzieję, że sprawa szybko się wyjaśni

17-12-2024
Nie polecam konta indywidualnego w ing

Nie polecam banku ani konta Żenada. Bank nie respektuje własnych ustaleń konta promocyjnego klienta indywidualnego.Mimo spełnienia warunków brak wypłaty 500 zl za założenie konta.Reklamacja złożona

17-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy