04-03-2024 21:35
Dzień dobry,
Od kilku dni próbuję założyć lokatę terminową i konto oszczędnościowe OKO Bonus, ale za każdym razem po potwierdzeniu moich danych pojawia się komunikat "Błąd wczytywania danych". O co chodzi? Sytuacja ma miejsce zarówno w aplikacji, jak i przez przeglądarkę.
Wcześniej zakładałem inne konto oszczędnościowe i wszystko było ok. Prośba o pomoc.
Pozdrawiam
05-03-2024 21:38
Wejdź proszę w zakładkę "Moje dane"-> Dane osobiste, a przy oświadczeniu FATCA/CRS wybierz opcję "Zmień". Zapisz zmiany, nawet jeśli nic nie zmieniasz, a następnie spróbuj założyć konto. Powinno pomóc.
Napisz proszę do nas ponownie na czacie. Sprawdzimy wówczas dla Ciebie informacje. Tu nie jesteśmy w stanie pomóc.
26-07-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
13 | |
6 | |
6 |