Odpowiedz

Błąd wczytywania danych

Dzień dobry,

 

Od kilku dni próbuję założyć lokatę terminową i konto oszczędnościowe OKO Bonus, ale za każdym razem po potwierdzeniu moich danych pojawia się komunikat "Błąd wczytywania danych". O co chodzi? Sytuacja ma miejsce zarówno w aplikacji, jak i przez przeglądarkę.

 

Wcześniej zakładałem inne konto oszczędnościowe i wszystko było ok. Prośba o pomoc.

 

Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
Dagon
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
03-03-2024
Wiadomość 1 z 2 (5 409 wyświetleń)

Re: Błąd wczytywania danych

Wejdź proszę w zakładkę "Moje dane"-> Dane osobiste, a przy oświadczeniu FATCA/CRS wybierz opcję "Zmień". Zapisz zmiany, nawet jeśli nic nie zmieniasz, a następnie spróbuj założyć konto. Powinno pomóc. 





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszS
Moderator
Moderator icon
198
40
02-09-2021
Wiadomość 2 z 2 (4 855 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Niezadowolenie z powodu wycofania paczek przelewów

Przyłączam się do niezadowolenia przez wyłącznie tej funkcjonalności tracicie klienta. Pewnie was to nie obchodzi bo co taką dużą firmę obchodzi pare nic nie znaczących plotek.

14-05-2025
Re.: Kredyt hipoteczny na dom letniskowy

W tej sprawie skontaktuj się z naszymi specjalistami hipotecznymi odpowiedzialnymi za ofertę. Rozmowę umówisz tutaj: https://www.ing.pl/indywidualni/kredyty-i-pozyczki/kredyt-hipoteczny 

13-05-2025
PARKOWANIE Z ING - FAKTURA

Dzień dobry.

Kilka razy korzystałem z usługi parkowania z ING, ale za każdym razem jak potrzebuję uzyskać fakturę za parkowanie, strona moBilet odrzuca wygenerowany w aplikacji identyfikator logowania

...

13-05-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy