04-03-2024 21:35
Dzień dobry,
Od kilku dni próbuję założyć lokatę terminową i konto oszczędnościowe OKO Bonus, ale za każdym razem po potwierdzeniu moich danych pojawia się komunikat "Błąd wczytywania danych". O co chodzi? Sytuacja ma miejsce zarówno w aplikacji, jak i przez przeglądarkę.
Wcześniej zakładałem inne konto oszczędnościowe i wszystko było ok. Prośba o pomoc.
Pozdrawiam
05-03-2024 21:38
Wejdź proszę w zakładkę "Moje dane"-> Dane osobiste, a przy oświadczeniu FATCA/CRS wybierz opcję "Zmień". Zapisz zmiany, nawet jeśli nic nie zmieniasz, a następnie spróbuj założyć konto. Powinno pomóc.
Hej, korzystając z Vinted, olx czy innych portali w ramach bezpieczeństwa swoich danych nie podaje swoich prawdziwych danych, pojawił się problem pierwszy raz dopiero gdy założyłem konto w ING, przysz
... 22-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
8 | |
5 | |
5 | |
4 | |
3 |