- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
Odświeżanie stanu i historii konta po realizacji tranakcji
11-09-2023 11:21
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Drogie ING.
Chciałbym napisać, że fakt, iż nie jest odświeżana historia salda, oraz niekiedy stan konta po realizacji transakcji, np. z paczki przelewów, i zmuszacie nas do wylogowania i powtórnego zalogowania, aby ustalić bieżącą sytuację jest nieprofesjonalne, męczące, a nawet upokarzające, dla godności i rozumu.
Skoro macie system online, aktualizujcie go online!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
12-09-2023 11:36
Re: Odświeżanie stanu i historii konta po realizacji tranakcji
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Saldo naszej bankowości odświeża się w czasie rzeczywistym. W niektórych sytuacjach wystarczy, przejść między różnymi zakładkami. Często sytuacja ta ma związek z przeglądarką, z której korzystamy. Warto wyczyścić wtedy pamięć podręczną, naszej bankowości (jeśli korzystasz z aplikacji) i domyślnej przeglądarki. Opinię oczywiście przekazałam do odpowiedniego działu.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
13-09-2023 17:16
Re: Odświeżanie stanu i historii konta po realizacji tranakcji
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Saldo w Waszej aplikacji (przynajmniej na iOS) bynajmniej nie odświeża się w czasie rzeczywistym. Aby nastąpiła jakakolwiek aktualizacja trzeba się wylogować i zalogować ponownie, bez tego nie ma szans na aktualizację.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
04-10-2023 11:18
Re: Odświeżanie stanu i historii konta po realizacji tranakcji
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
f0ku5 czy nadal występuje u Ciebie kłopot z odświeżaniem salda?
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
04-10-2023 12:43
Re: Odświeżanie stanu i historii konta po realizacji tranakcji
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
05-10-2023 13:17
Re: Odświeżanie stanu i historii konta po realizacji tranakcji
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękujemy za Twoją wiadomość. Przekazaliśmy ją do zespołu, który zajmuje się aplikacją.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość