Bankowość internetowa

Odpowiedz

Odświeżanie stanu i historii konta po realizacji tranakcji

Drogie ING.

 

Chciałbym napisać, że fakt, iż nie jest odświeżana historia salda, oraz niekiedy stan konta po realizacji transakcji, np. z paczki przelewów, i zmuszacie nas do wylogowania i powtórnego zalogowania, aby ustalić bieżącą sytuację jest nieprofesjonalne, męczące, a nawet upokarzające, dla godności i rozumu.

 

Skoro macie system online, aktualizujcie go online! 

 

ArekK
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
54
24
11-04-2017
Wiadomość 1 z 6 (9 994 wyświetleń)

Re: Odświeżanie stanu i historii konta po realizacji tranakcji

Saldo naszej bankowości odświeża się w czasie rzeczywistym. W niektórych sytuacjach wystarczy, przejść między różnymi zakładkami. Często sytuacja ta ma związek z przeglądarką, z której korzystamy. Warto wyczyścić wtedy pamięć podręczną, naszej bankowości (jeśli korzystasz z aplikacji) i domyślnej przeglądarki. Opinię oczywiście przekazałam do odpowiedniego działu. 

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
450
84
18-01-2021
Wiadomość 2 z 6 (9 947 wyświetleń)

Re: Odświeżanie stanu i historii konta po realizacji tranakcji

Saldo w Waszej aplikacji (przynajmniej na iOS) bynajmniej nie odświeża się w czasie rzeczywistym. Aby nastąpiła jakakolwiek aktualizacja trzeba się wylogować i zalogować ponownie, bez tego nie ma szans na aktualizację.

Odpowiedz
0 Lajków
f0ku5
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
171
48
02-12-2022
Wiadomość 3 z 6 (9 685 wyświetleń)

Re: Odświeżanie stanu i historii konta po realizacji tranakcji

f0ku5 czy nadal występuje u Ciebie kłopot z odświeżaniem salda? 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1121
224
07-06-2017
Wiadomość 4 z 6 (9 021 wyświetleń)

Re: Odświeżanie stanu i historii konta po realizacji tranakcji

„Kłopotem” bym tego nie nazwał, tak po prostu działa Wasza aplikacja. Nie ma żadnego przycisku odśwież, ani nic z tych rzeczy. Aby pulpit aplikacji pokazywał nowy stan konta to trzeba ponownie się zalogować. Tak jest od zawsze.
f0ku5
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
171
48
02-12-2022
Wiadomość 5 z 6 (9 016 wyświetleń)

Re: Odświeżanie stanu i historii konta po realizacji tranakcji

Dziękujemy za Twoją wiadomość. Przekazaliśmy ją do zespołu, który zajmuje się aplikacją.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
602
127
12-04-2017
Wiadomość 6 z 6 (8 974 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: konto a kredyt hipoteczny

Dzień dobry. To Ty decydujesz, jakie konto chcesz założyć. 
Może to być konto wspólne Komfort lub konto Direct tylko z jednym właścicielem.

Szczegółową ofertę kont możesz sprawdzić na stronie: https://www.ing.pl/indywidualni/konta-osobiste

26-03-2025
Re.: Kredyt hipoteczny - czas decyzji

Po ilu dniach decyzja?

26-03-2025
Kredyt na dom letniskowy, całoroczny

Dzień dobry.

 

Czy da się uzyskać kredyt hipoteczny na dom letniskowy całoroczny? Jest on na działce: "Klasoużytki EGiB: Bi inne zabudowane". Plan zagospodarowania przestrzennego przewiduje budynek mies

...

26-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy