11-09-2023 11:21
Drogie ING.
Chciałbym napisać, że fakt, iż nie jest odświeżana historia salda, oraz niekiedy stan konta po realizacji transakcji, np. z paczki przelewów, i zmuszacie nas do wylogowania i powtórnego zalogowania, aby ustalić bieżącą sytuację jest nieprofesjonalne, męczące, a nawet upokarzające, dla godności i rozumu.
Skoro macie system online, aktualizujcie go online!
12-09-2023 11:36
Saldo naszej bankowości odświeża się w czasie rzeczywistym. W niektórych sytuacjach wystarczy, przejść między różnymi zakładkami. Często sytuacja ta ma związek z przeglądarką, z której korzystamy. Warto wyczyścić wtedy pamięć podręczną, naszej bankowości (jeśli korzystasz z aplikacji) i domyślnej przeglądarki. Opinię oczywiście przekazałam do odpowiedniego działu.
13-09-2023 17:16
Saldo w Waszej aplikacji (przynajmniej na iOS) bynajmniej nie odświeża się w czasie rzeczywistym. Aby nastąpiła jakakolwiek aktualizacja trzeba się wylogować i zalogować ponownie, bez tego nie ma szans na aktualizację.
04-10-2023 11:18
f0ku5 czy nadal występuje u Ciebie kłopot z odświeżaniem salda?
04-10-2023 12:43
05-10-2023 13:17
Dziękujemy za Twoją wiadomość. Przekazaliśmy ją do zespołu, który zajmuje się aplikacją.
Dzięki za wyjaśnienie!
Warto pytać u źródła
03-10-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
13 | |
7 | |
6 |