11-09-2023 11:21
Drogie ING.
Chciałbym napisać, że fakt, iż nie jest odświeżana historia salda, oraz niekiedy stan konta po realizacji transakcji, np. z paczki przelewów, i zmuszacie nas do wylogowania i powtórnego zalogowania, aby ustalić bieżącą sytuację jest nieprofesjonalne, męczące, a nawet upokarzające, dla godności i rozumu.
Skoro macie system online, aktualizujcie go online!
12-09-2023 11:36
Saldo naszej bankowości odświeża się w czasie rzeczywistym. W niektórych sytuacjach wystarczy, przejść między różnymi zakładkami. Często sytuacja ta ma związek z przeglądarką, z której korzystamy. Warto wyczyścić wtedy pamięć podręczną, naszej bankowości (jeśli korzystasz z aplikacji) i domyślnej przeglądarki. Opinię oczywiście przekazałam do odpowiedniego działu.
13-09-2023 17:16
Saldo w Waszej aplikacji (przynajmniej na iOS) bynajmniej nie odświeża się w czasie rzeczywistym. Aby nastąpiła jakakolwiek aktualizacja trzeba się wylogować i zalogować ponownie, bez tego nie ma szans na aktualizację.
04-10-2023 11:18
f0ku5 czy nadal występuje u Ciebie kłopot z odświeżaniem salda?
04-10-2023 12:43
05-10-2023 13:17
Dziękujemy za Twoją wiadomość. Przekazaliśmy ją do zespołu, który zajmuje się aplikacją.
Cześć,
wiadomość, którą tutaj przytoczyłaś oznacza, że odrzuciliśmy próbę płatności kartą zastrzeżoną. Napisałaś jednak na naszym forum i nie mam tutaj dostępu do systemu bankowego. Napisz do nas na
... 17-06-2025Ja jeszcze czekam na rozpatrzenie wniosku przez sąd. W argumentacji znalazło się to co sie wydarzyło - czyli niewłaściwe poinformowanie przez bank o blokowaniu środków, brak jasnych informacji o kwota
... 17-06-2025Witam,
Niestety, zbytnio ufając pracownikowi banku, dałem się złapać w tę samą pułapkę. Jak argumentowaliście ewentualny wniosek do sądu? Jakiego uzasadnienia użyliście, skoro udało się Wam uzyskać po
... 17-06-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
14 | |
13 | |
13 | |
6 | |
4 |