Odpowiedz

ING Webservice

Zastanawiałem się dlaczego tak nowoczesny bank jak ING nie pozwala na łatwy dostęp do informacji o wpływach na rachunek. Tylko za każdym razem trzeba się logować i ręcznie przeglądać historię. Mam program księgowy, w którym znalazłem opcję uruchomienia bankowości online, i jest także integracja z kontem ING Business. Ale moja radość szybko się skończyła, bo by skonfigurować połączenie niezbędne są pewne dane do wygenerowania certyfikatów, a te dostępne są po podpisaniu z bankiem umowy i słonych comiesięcznych opłatach. A ja potrzebuję tylko informacji wysokości i tytule uznań. Niestety ING oferuje bardzo drogą opcję, która ma 99% funkcji, których nie potrzebuję, albo nic. Więc muszę kilkakrotnie w ciągu dnia się logować na konto i ręcznie pobierać historię. Ewentualnie mogę jeszcze skorzystać z aplikacji kolejnej firmy, która daje możliwość pobrania historii, by ją później zaimportować do mojego programu księgowego. To oczywiście rodzi obawy o bezpieczeństwo i nie jest idealnym rozwiązaniem. Smutne to bardzo, bo w innym, małym i dużo mniej zinformatyzowanym banku potrafili udostępnić proste, ale wystarczające rozwiązanie. Tam można ustawić by informacja o odnotowanej transakcji była przesyłana na mejla lub sms.
Odpowiedz
0 Lajków
juniorek
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
18-08-2023
Wiadomość 1 z 3 (4 396 wyświetleń)

Re: ING Webservice

Przekazałam Twoją sugestię o wysokości opłat do odpowiedniej jednostki w naszym banku. Co do powiadomień, u nas również możesz włączyć przesyłanie informacji o transakcjach w formie SMS - zrobisz to w zakładce: Administracja i narzędzia -> Administracja -> Ustawienia powiadomień.

W najbliższym czasie planujemy także udostępnić powiadomienia push na telefon o uznaniach i obciążeniach.


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
562
122
19-03-2018
Wiadomość 2 z 3 (3 672 wyświetleń)

Re.: ING Webservice

Nie spodziewaj się wiele kolego, ten temat wałkowany jest na forum od lat Emotikon: Smutny

Żeby chociaż wysyłali mailem jakieś ustrukturyzowane zestawienie dziennych transakcji.
SMS dla systemów automatycznych jest bezwartościowy - tym bardziej powiadomienie PUSH.

Pani Karolino, dużo się pomylę, jeśli zapytam: czy ta sytuacja ma jakiś związek z tym, że sprzedajecie własną aplikację do księgowości, która o dziwo jest jakoś zintegrowana z kontem?
Odpowiedz
0 Lajków
ArekK
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
54
24
11-04-2017
Wiadomość 3 z 3 (2 648 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Revolut

Witam!
Niedawno złożyłem wniosek o kredyt hipoteczny, który został odrzucony, ponieważ moja pensja trafia do Revolut. Doradca powiedział, że to jakieś wewnętrzne regulacje. Czy to prawda? A jeśli tak, ...

02-05-2024
Re: Wakacje kredytowe

Czekamy na podpisanie ustawy o tzw. "wakacjach kredytowych" przez Prezydenta. Dopiero kiedy będzie ona zatwierdzona i dostaniemy wytyczne, będziemy mogli odpowiadać na takie pytania. 

02-05-2024
Re: Re.: Kredyt na oprocentowanie stałe a wakacje kredytowe

Jak ta decyzja ma się do wcześniej pozytywnie rozpatrzonej reklamacji, w której na piśmie jestem zapewniany że po dostosowaniu systemów, okres stałego oprocentowania zostanie przedłużony o czas wakacj

...

01-05-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy