O AgnieszkaR

AgnieszkaR
22 Polubień
57 Rozwiązań
168 Postów
Re: Obniżenie marży

W tej sytuacji, aby zmienić warunki kredytu po podjętej decyzji trzeba złożyć nowy wniosek kredytowy. Nie możemy negocjować warunków już podjętej decyzji. 

0
AgnieszkaR
Były moderator
Były moderator icon
Re: Operat szacunkowy

Tak, możesz nam taki operator finansowy przedstawić do składanego wniosku. 

0
AgnieszkaR
Były moderator
Były moderator icon
Re: Limit zadłużenie

Witaj, 

 

tak - możesz wnioskować o limit na podstawie umowy zlecenia. Jest to na liście umowa cywilno-prawna. Co ważne musi ona trwać minimum od 12 miesięcy, abyś na jej podstawie mógł wnioskować. 

0
AgnieszkaR
Były moderator
Były moderator icon
Re: Wiadomość do banku

Witaj, 

 

akceptację zmiany warunków możesz potwierdzić telefonicznie pod numerem 32 357 00 20. Obecnie faktycznie opcja Wiadomości jest wyłączona, a samą wiadomość najpewniej otrzymałeś jeszcze przed ta zmianą Emotikon: Szczęśliwy Skontaktuj się z nami - postaramy się Ci pomóc Emotikon: Szczęśliwy 

0
AgnieszkaR
Były moderator
Były moderator icon
Re: Kredyt hipoteczny na działkę rolną z warunkami zabudowy

Dzień dobry, 

 

gwarancji dać nie możemy, ale możesz złożyć wniosek na zakup tej działki, jeśli zostały wydane warunki zabudowy lub jak wspomniałaś Miejscowy Plan Zagospodarowania Przestrzennego dedykuje działkę pod zabudowę mieszkaniową jednorodzinną. 

0
AgnieszkaR
Były moderator
Były moderator icon
Re: Wpłatomat wciągnął pieniądze

@KarDul - sprawdź proszę wiadomości w Moim ING po zalogowaniu Emotikon: Szczęśliwy 

1
AgnieszkaR
Były moderator
Były moderator icon
Re: Wcześniejsza spłata pożyczki gotówkowej

Dzień dobry Emotikon: Szczęśliwy 

 

Pozwól, że zachowam Twój podział na pytania: 

 

Ad. 1 Odsetki spłacasz tylko do dnia całkowitej spłaty pożyczki. Naliczamy je każdego dnia, dlatego kwota pożyczki do spłaty każdego dnia będzie inna, powiększona o dzienne odsetki. Jeśli spłacisz kredyt w całości - odsetki zapłacisz tylko do dnia spłaty. 

 

Ad. 2 Jeśli nadpłacisz pożyczkę dowolną kwotą, skraca się okres kredyto

...
0
AgnieszkaR
Były moderator
Były moderator icon
Re: Nadpłata kredytu z automatycznym skróceniem okresu kredytowania

Staramy się, wprowadzać zmiany na bieżąco. Standardowo trwa to 7 dni. Proszę, skontaktuj się z nami - (32) 357 00 57, sprawdzimy na jakim etapie jest Twój aneks. Nasza infolinia jest dostępna od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00-20:00 oraz w soboty od 8:00 do 16:00.  

0
AgnieszkaR
Były moderator
Były moderator icon
Re: konto

Parametry techniczne i wydajność telefonu mają znaczenie w działaniu każdej aplikacji, w tym także naszej. 

8
AgnieszkaR
Były moderator
Były moderator icon
Re: konto oszczędnościowe

@Dee, chcielibyśmy się odnieść do Twojego pytania, jednak trudno mi zrozumieć, co dokładnie masz na myśli. Jeśli tato żyje, nie można zrealizować postępowania spadkowego. Jeśli masz na myśli inne powiązania kont, proszę - doprecyzuj swój wpis. Chętnie odpowiemy Emotikon: Szczęśliwy 

0
AgnieszkaR
Były moderator
Były moderator icon
Re: Bilety, parkometry i autostrady w ING mobile

Nie znamy w tym momencie konkretnej daty, jak tylko wprowadzimy tę funkcję, poinformujemy o tym na naszej stronie. Co do innych opłat, przekazałam Twoje pytanie do naszego działu technicznego jako sugestię.

0
AgnieszkaR
Były moderator
Były moderator icon
Re: Jakie jest oficjalne stanowisko Banku w sprawie aktywności politycznej Pana Marka Kondrata

Poglądy Pana Marka Kondrata są jego prywatną sprawą, w którą my jako bank nie ingerujemy. Jako organizacja nie dyskryminujemy nikogo za jego przekonania.

0
AgnieszkaR
Były moderator
Były moderator icon
Re: konto

Ładowanie poszczególnych funkcji aplikacji zależy od jakości Twojego połączenia z internetem oraz dostępnej pamięci (w tym pamięci podręcznej w telefonie) oraz ilości aplikacji, jakie masz otwarte w tle (mogą one obciążać połączenie). Spróbuj poprawić wydajność swojego telefonu lub sprawdź jakość połączenia z internetem. 

10
AgnieszkaR
Były moderator
Były moderator icon
Re: Komornik

Witaj, 

 

jeśli na koncie wspólnym jest zajęcie egzekucyjne na jedną osobę, to pobieramy z niego środki w połowie. Oboje współwłaścicieli odpowiada za konto w takim samym stopniu. I nie ma znaczenia wpływ w tym wypadku, a suma tych wpływów. Aby to doprecyzować skontaktuj się z nami w Moim ING lub na infolinii. 

 

 

0
AgnieszkaR
Były moderator
Były moderator icon
Re: Pożyczka hipoteczna a warunki do zabudowy

Zamiast planu zagospodarowania, można nam dostarczyć Warunki Zabudowy.

0
AgnieszkaR
Były moderator
Były moderator icon
Re: OKO - zerowe oprocentowanie od 1 października br. !

Rozumiemy Twoje emocje, niemniej pamiętaj, że obniżenie stóp procentowych przez Radę Polityki Pieniężnej wymusza też tę zmianę na nas. 

0
AgnieszkaR
Były moderator
Były moderator icon
Re: Re.: Profil zaufany - Problem z podpisaniem dokumentu

Oznacza to, że w systemie urzędowym występuje błędne przekierowanie. W tej sprawie skontaktuj się z administratorem serwisu rządowego. 

2
AgnieszkaR
Były moderator
Były moderator icon
Re: Re.: Wniosek o kredyt czas oczekiwania

@PatrykB Po zrealizowanej wycenie otrzymasz do 30 dni, bezpośrednio od rzeczoznawcy operat szacunkowy. Rzeczoznawca, prześle go pocztą, na wskazany przez Ciebie adres.

0
AgnieszkaR
Były moderator
Były moderator icon
Re: Zwiększenie limitu/wnioski

Wniosek o podwyższenie limitu w koncie rozpatrujemy do 5 dni roboczych. I faktycznie nie jest on widoczny w zakładce Moje wnioski, ponieważ dotyczy on już produktu posiadanego. W tej zakładce zobaczysz tylko nowe wnioski kredytowe. Potwierdzeniem złożenia wniosku jest właśnie wiadomość. Dlatego poczekaj na kolejną z naszą decyzją Emotikon: Szczęśliwy 

0
AgnieszkaR
Były moderator
Były moderator icon
Re: Brak zwrotu za uznaną reklamację

Czas realizacji zwrotu nie jest zależny od nas, a od sklepu, który go nadaje i jego banku. Skoro otrzymałaś informację, że jest to do 15 dni, poczekaj na jego realizację. Jeśli po tym czasie on nie wpłynie, skontaktuj się z nami oraz ze sklepem. Postaramy się to wyjaśnić. 

2
AgnieszkaR
Były moderator
Były moderator icon
Re: Płatność telefonem - alert o przekroczeniu limitu

To tłumaczenie jest faktem, a na to, że dany sklep korzysta z nieaktualnego oprogramowania swojego urządzenia nie mamy wpływu. 

Aby wyzerować limit transakcji zrób ją telefonem dla kwoty, która wymusi kod PIN (min. 100 zł). 

1
AgnieszkaR
Były moderator
Były moderator icon
Re: Re.: Zaświadczenia o niezaleganiu US i ZUS w dobie pandemi

Obecnie nie akceptujemy dochodu tytułem działalności gospodarczej. Nie znam terminu, kiedy zmienimy te warunki. Zachęcam Cię do śledzenia naszej oferty na bieżąco, na stronie: https://www.ing.pl/aktualnosci

0
AgnieszkaR
Były moderator
Były moderator icon
Re: Re.: Odblokowanie dostępu do bankowości internetowej

Swoją bankowość możesz odblokować na naszej stronie: https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/centrum-pomocy

Jeśli potrzebujesz wsparcia w tym zakresie skontaktuj się z nami telefonicznie lub na czacie, pomożemy Ci. 

0
AgnieszkaR
Były moderator
Były moderator icon
Re: Blik - wgląd w zapamiętane sklepy i usunięcie ich

Taka sytuacja może mieć miejsce w dwóch przypadkach: 

- sklep, np. Allegro wyłączył na swojej stronie możliwość zapisania płatności/strony

- masz ją już dodaną do zapamiętanych. 

0
AgnieszkaR
Były moderator
Były moderator icon
Re: Brak powiadomienia push

W takim razie skontaktuj się z nami telefonicznie lub na czacie po zalogowaniu, sprawdzimy to. 

2
AgnieszkaR
Były moderator
Były moderator icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎02-11-2016 13:48
Data ostatnich odwiedzin ‎23-11-2020 17:17
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 168
Łączna liczba otrzymanych Lajków 22
Posty, które lubię