Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Płatność telefonem - alert o przekroczeniu limitu

Od dluzszego czasu korzystam z opcji placenia telefonem przy uzyciu aplikacji mobilnej.
Niestety ostatnio funkcjonalnosc ta przestala dzialac - za kazdym razem dostaje info, ze przekroczony zostal dzienny limit transakcji, co jest nieprawda. Proba zaplacenia fizyczna karta o konczy sie natomiast powodzeniem - a przeciez to ta sama karta podpieta jest w aplikacji (posiadam jedna). Limity dzienne sa ustawione na wyzsze niz wykorzystuje.
Co moze byc przyczyna?
Bruegel
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
2
06-06-2020
Wiadomość 1 z 7 (4 250 wyświetleń)

Re.: Płatność telefonem - alert o przekroczeniu limitu

Mam takie samo powiadomienie, dzisiaj zobaczyłam, limit mam dużo większy niż wydana kwota.
Alexis362
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
2
07-06-2020
Wiadomość 2 z 7 (4 145 wyświetleń)

Re: Płatność telefonem - alert o przekroczeniu limitu

Taki komunikat pojawia się na terminalach ze starszym oprogramowaniem. Zamiast tego powinna pojawiać się prośba o podanie kodu PIN (może się to wydarzyć nawet przy transakcjach na mniejszą kwotę). Najlepiej będzie zapłacić telefonem przy okazji zakupów na kwotę wyższą niż 100 zł. Wtedy "limit" się odświeży i nie powinniście mieć w najbliższym czasie takich komunikatów przy płatnościach kartą. Jak tylko terminale w sklepach otrzymają aktualizację, to problem powinien ustąpić. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
619
198
12-10-2015
Wiadomość 3 z 7 (4 126 wyświetleń)

Re: Płatność telefonem - alert o przekroczeniu limitu

Nie powinno mnie interesować jaki sklep ma terminal, w żadnym sklepie nie mogę płacić telefonem, a zwykłą kartą mogę, proszę o rozwiązanie tego problemu, który mam od początku czerwca
Odpowiedz
0 Lajków
Ewa1
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
08-06-2020
Wiadomość 4 z 7 (4 088 wyświetleń)

Re: Płatność telefonem - alert o przekroczeniu limitu

Zróbcie coś z tym, bo takie tłumaczenie, że sklep ma stary terminal jest nie w porządku, bo tak mam w każdym sklepie a nie przekraczam żadnych limitów bo mam wszystko posprawdzane, byłam z tym w banku i kazali mi zapłacić zwykla kartą, a potem już wszystko miało wrócić do normy, ale nie wrocilo
Odpowiedz
0 Lajków
Ewa1
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
08-06-2020
Wiadomość 5 z 7 (4 085 wyświetleń)

Re: Płatność telefonem - alert o przekroczeniu limitu

To tłumaczenie jest faktem, a na to, że dany sklep korzysta z nieaktualnego oprogramowania swojego urządzenia nie mamy wpływu. 

Aby wyzerować limit transakcji zrób ją telefonem dla kwoty, która wymusi kod PIN (min. 100 zł). 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaR
Były moderator
Były moderator icon
168
22
02-11-2016
Wiadomość 6 z 7 (4 009 wyświetleń)

Re: Płatność telefonem - alert o przekroczeniu limitu

Dziwnym zbiegiem okoliczności mam tak nagle w każdym sklepie i w różnych miejscowosciach?
Odpowiedz
0 Lajków
Ewa1
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
08-06-2020
Wiadomość 7 z 7 (3 739 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Niedziałające płatności telefonem | Mastercard w telefonie + Samsung Galaxy S10

Proszę sprawdź czy posiadasz aktualną wersję aplikacji Moje ING. Jeśli nie, zaktualizuj aplikację do najnowszej wersji 4.1.0. Pobierzesz ją ze Sklepu Google Play. W najnowszej wersji aplikacji nie pow

...

26-09-2021
Re: Re.: Tryb ciemny

Dobrze, że o tym napisałeś Emotikon: Szczęśliwy Dziękujemy za sugestię. 

 

26-09-2021
Re.: Aplikacja mobilna nie działa na OnePlus 7 Pro

mam to samo na OnePlus 5T - długie logowanie, problem z wyświetlaniem historii

26-09-2021
Najbardziej pomocni użytkownicy