06-06-2020 19:40
07-06-2020 17:17
07-06-2020 20:27
Taki komunikat pojawia się na terminalach ze starszym oprogramowaniem. Zamiast tego powinna pojawiać się prośba o podanie kodu PIN (może się to wydarzyć nawet przy transakcjach na mniejszą kwotę). Najlepiej będzie zapłacić telefonem przy okazji zakupów na kwotę wyższą niż 100 zł. Wtedy "limit" się odświeży i nie powinniście mieć w najbliższym czasie takich komunikatów przy płatnościach kartą. Jak tylko terminale w sklepach otrzymają aktualizację, to problem powinien ustąpić.
08-06-2020 13:42
08-06-2020 13:46
09-06-2020 13:54
To tłumaczenie jest faktem, a na to, że dany sklep korzysta z nieaktualnego oprogramowania swojego urządzenia nie mamy wpływu.
Aby wyzerować limit transakcji zrób ją telefonem dla kwoty, która wymusi kod PIN (min. 100 zł).
17-06-2020 07:08
Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc
... 04-12-2025Nie jestem w tej dziedzinie expertem, ale z tego co się orientowałem to SMS'y mogą być podrabiane - czyli wszystko wygląda poprawnie a jednak nie jest.
A PUSH notyfikacje są odporne na takie ataki, al
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |