06-06-2020 19:40
07-06-2020 17:17
07-06-2020 20:27
Taki komunikat pojawia się na terminalach ze starszym oprogramowaniem. Zamiast tego powinna pojawiać się prośba o podanie kodu PIN (może się to wydarzyć nawet przy transakcjach na mniejszą kwotę). Najlepiej będzie zapłacić telefonem przy okazji zakupów na kwotę wyższą niż 100 zł. Wtedy "limit" się odświeży i nie powinniście mieć w najbliższym czasie takich komunikatów przy płatnościach kartą. Jak tylko terminale w sklepach otrzymają aktualizację, to problem powinien ustąpić.
08-06-2020 13:42
08-06-2020 13:46
09-06-2020 13:54
To tłumaczenie jest faktem, a na to, że dany sklep korzysta z nieaktualnego oprogramowania swojego urządzenia nie mamy wpływu.
Aby wyzerować limit transakcji zrób ją telefonem dla kwoty, która wymusi kod PIN (min. 100 zł).
17-06-2020 07:08
I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?
23-11-2024Hej, korzystając z Vinted, olx czy innych portali w ramach bezpieczeństwa swoich danych nie podaje swoich prawdziwych danych, pojawił się problem pierwszy raz dopiero gdy założyłem konto w ING, przysz
... 23-11-2024