13-06-2020 12:57
17-06-2020 18:14
Przykro mi, że napotkałeś kłopoty z zalogowaniem się do aplikacji mobilnej. Mogły one wynikać z zerwania się połączenia podczas wpisywania kodu PIN. W takiej sytuacji można użyć opcji Nie pamiętam kodu PIN, która znajduje się na ekranie do logowania. Zachęcam również do pobrania najnowszej aktualizacji naszej aplikacji. W razie gdyby opisane kłopoty się powtarzały, proszę napisz do nas wiadomość w Moje ING.
Dzień dobry
Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)
pozdrawiam
Rafał
05-12-2025Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc
... 04-12-2025Nie jestem w tej dziedzinie expertem, ale z tego co się orientowałem to SMS'y mogą być podrabiane - czyli wszystko wygląda poprawnie a jednak nie jest.
A PUSH notyfikacje są odporne na takie ataki, al
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |