Odpowiedz

Problem z logowaniem

Zróbcie w koncu coś z tym problemem logowania do aplikacji mobilnej , nie idzie się zalogować wyskakuje błędny pin , i proszę nie narzucać mi błędnego PINu , bo wpisuje dobry + odcisk palca tez nie działa , na stronę internetowa idzie zie zalogować bez żadnych problemów , mam tak już nie pierwszy raz i pewnie nie oststni
Odpowiedz
0 Lajków
Miczam1089
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
12-02-2019
Wiadomość 1 z 2 (6 177 wyświetleń)

Re: Problem z logowaniem

Przykro mi, że napotkałeś kłopoty z zalogowaniem się do aplikacji mobilnej. Mogły one wynikać z zerwania się połączenia podczas wpisywania kodu PIN. W takiej sytuacji można użyć opcji Nie pamiętam kodu PIN, która znajduje się na ekranie do logowania. Zachęcam również do pobrania najnowszej aktualizacji naszej aplikacji. W razie gdyby opisane kłopoty się powtarzały, proszę napisz do nas wiadomość w Moje ING.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
339
65
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (5 980 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
OKO bonus - ile można mieć?

Cześć,

 

Ile można mieć kont oko bonus dla pojedynczego użytkownika?

Ile można mieć kont oko bonus dla konta małżeńskiego?

 

26-12-2024
Re.: import przelewów split payment (MPP)

Czy coś się może zmieniło w tej kwestii?

24-12-2024
Re.: import przelewów split payment (MPP)

No właśnie nie jest to takie proste, bo ING Business nie jest dostępne dla JDG. Więc nawet jeśli ktośzdecyduje się płacić więcej, to nie musiałby najpierw się przekształcić w spółkę.

24-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy