Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Płatność telefonem - alert o przekroczeniu limitu

Od dluzszego czasu korzystam z opcji placenia telefonem przy uzyciu aplikacji mobilnej.
Niestety ostatnio funkcjonalnosc ta przestala dzialac - za kazdym razem dostaje info, ze przekroczony zostal dzienny limit transakcji, co jest nieprawda. Proba zaplacenia fizyczna karta o konczy sie natomiast powodzeniem - a przeciez to ta sama karta podpieta jest w aplikacji (posiadam jedna). Limity dzienne sa ustawione na wyzsze niz wykorzystuje.
Co moze byc przyczyna?
Bruegel
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
1
2
06-06-2020
Wiadomość 1 z 7 (2 408 wyświetleń)

Re.: Płatność telefonem - alert o przekroczeniu limitu

Mam takie samo powiadomienie, dzisiaj zobaczyłam, limit mam dużo większy niż wydana kwota.
Alexis362
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
1
1
07-06-2020
Wiadomość 2 z 7 (2 303 wyświetleń)

Re: Płatność telefonem - alert o przekroczeniu limitu

Taki komunikat pojawia się na terminalach ze starszym oprogramowaniem. Zamiast tego powinna pojawiać się prośba o podanie kodu PIN (może się to wydarzyć nawet przy transakcjach na mniejszą kwotę). Najlepiej będzie zapłacić telefonem przy okazji zakupów na kwotę wyższą niż 100 zł. Wtedy "limit" się odświeży i nie powinniście mieć w najbliższym czasie takich komunikatów przy płatnościach kartą. Jak tylko terminale w sklepach otrzymają aktualizację, to problem powinien ustąpić. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
573
176
12-10-2015
Wiadomość 3 z 7 (2 284 wyświetleń)

Re: Płatność telefonem - alert o przekroczeniu limitu

Nie powinno mnie interesować jaki sklep ma terminal, w żadnym sklepie nie mogę płacić telefonem, a zwykłą kartą mogę, proszę o rozwiązanie tego problemu, który mam od początku czerwca
Odpowiedz
0 Lajków
Ewa1
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
3
0
08-06-2020
Wiadomość 4 z 7 (2 246 wyświetleń)

Re: Płatność telefonem - alert o przekroczeniu limitu

Zróbcie coś z tym, bo takie tłumaczenie, że sklep ma stary terminal jest nie w porządku, bo tak mam w każdym sklepie a nie przekraczam żadnych limitów bo mam wszystko posprawdzane, byłam z tym w banku i kazali mi zapłacić zwykla kartą, a potem już wszystko miało wrócić do normy, ale nie wrocilo
Odpowiedz
0 Lajków
Ewa1
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
3
0
08-06-2020
Wiadomość 5 z 7 (2 243 wyświetleń)

Re: Płatność telefonem - alert o przekroczeniu limitu

To tłumaczenie jest faktem, a na to, że dany sklep korzysta z nieaktualnego oprogramowania swojego urządzenia nie mamy wpływu. 

Aby wyzerować limit transakcji zrób ją telefonem dla kwoty, która wymusi kod PIN (min. 100 zł). 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaR
Moderator
Moderator icon
168
22
02-11-2016
Wiadomość 6 z 7 (2 167 wyświetleń)

Re: Płatność telefonem - alert o przekroczeniu limitu

Dziwnym zbiegiem okoliczności mam tak nagle w każdym sklepie i w różnych miejscowosciach?
Odpowiedz
0 Lajków
Ewa1
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
3
0
08-06-2020
Wiadomość 7 z 7 (1 897 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Czas oczekiwania na decyzję kredytową

Przerażający jest ten czas oczekiwania... Dodatkowo na infolinii trudno uzyskać jakieś informacje, gdyż konsultant odsyła mnie do mojego doradcy. A ja właśnie mojego doradcę chcę sprawdzić, czy wszyst

...

26-01-2021
Re: Konsolidacja pożyczek

Przez Społeczność nie sprawdzimy tego Emotikon: Smutny
Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING lub zadzwoń na całodobową infolinię pod numerem 32 357 00 69.
Postaramy się to wyjaśnić. 

25-01-2021
Re: Re.: Wniosek o kredyt czas oczekiwania

A czy jest szansa na przyśpieszenie tych okresów?

Albo czy jest szansa, aby
wniosek w sprawie prostego kredyty (jedna osoba, mieszkanie wtórne, wyremontowane, operat gotowy, praca w budżetówce) był szyb...

25-01-2021
Najbardziej pomocni użytkownicy