Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Płatność telefonem - alert o przekroczeniu limitu

Od dluzszego czasu korzystam z opcji placenia telefonem przy uzyciu aplikacji mobilnej.
Niestety ostatnio funkcjonalnosc ta przestala dzialac - za kazdym razem dostaje info, ze przekroczony zostal dzienny limit transakcji, co jest nieprawda. Proba zaplacenia fizyczna karta o konczy sie natomiast powodzeniem - a przeciez to ta sama karta podpieta jest w aplikacji (posiadam jedna). Limity dzienne sa ustawione na wyzsze niz wykorzystuje.
Co moze byc przyczyna?
Bruegel
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
2
06-06-2020
Wiadomość 1 z 7 (14 864 wyświetleń)

Re.: Płatność telefonem - alert o przekroczeniu limitu

Mam takie samo powiadomienie, dzisiaj zobaczyłam, limit mam dużo większy niż wydana kwota.
Alexis362
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
2
07-06-2020
Wiadomość 2 z 7 (14 759 wyświetleń)

Re: Płatność telefonem - alert o przekroczeniu limitu

Taki komunikat pojawia się na terminalach ze starszym oprogramowaniem. Zamiast tego powinna pojawiać się prośba o podanie kodu PIN (może się to wydarzyć nawet przy transakcjach na mniejszą kwotę). Najlepiej będzie zapłacić telefonem przy okazji zakupów na kwotę wyższą niż 100 zł. Wtedy "limit" się odświeży i nie powinniście mieć w najbliższym czasie takich komunikatów przy płatnościach kartą. Jak tylko terminale w sklepach otrzymają aktualizację, to problem powinien ustąpić. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
229
12-10-2015
Wiadomość 3 z 7 (14 740 wyświetleń)

Re: Płatność telefonem - alert o przekroczeniu limitu

Nie powinno mnie interesować jaki sklep ma terminal, w żadnym sklepie nie mogę płacić telefonem, a zwykłą kartą mogę, proszę o rozwiązanie tego problemu, który mam od początku czerwca
Ewa1
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
4
08-06-2020
Wiadomość 4 z 7 (14 702 wyświetleń)

Re: Płatność telefonem - alert o przekroczeniu limitu

Zróbcie coś z tym, bo takie tłumaczenie, że sklep ma stary terminal jest nie w porządku, bo tak mam w każdym sklepie a nie przekraczam żadnych limitów bo mam wszystko posprawdzane, byłam z tym w banku i kazali mi zapłacić zwykla kartą, a potem już wszystko miało wrócić do normy, ale nie wrocilo
Ewa1
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
4
08-06-2020
Wiadomość 5 z 7 (14 699 wyświetleń)

Re: Płatność telefonem - alert o przekroczeniu limitu

To tłumaczenie jest faktem, a na to, że dany sklep korzysta z nieaktualnego oprogramowania swojego urządzenia nie mamy wpływu. 

Aby wyzerować limit transakcji zrób ją telefonem dla kwoty, która wymusi kod PIN (min. 100 zł). 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaR
Były moderator
Były moderator icon
168
22
02-11-2016
Wiadomość 6 z 7 (14 623 wyświetleń)

Re: Płatność telefonem - alert o przekroczeniu limitu

Dziwnym zbiegiem okoliczności mam tak nagle w każdym sklepie i w różnych miejscowosciach?
Ewa1
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
4
08-06-2020
Wiadomość 7 z 7 (14 353 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Problem ze stroną logowania

Nie mogę zalogować się do aplikacji banku. Po wejściu na stronę logowania, przez pewien czas widać kółko ładowania, a po chwili biała strona.

W konsoli jest błąd jak w załączniku. Próbowałem w oknie in

...

05-02-2025
Podkreślona czcionka na stronie głównej

Tak z ciekawości - po co w wielu miejscach na Waszej stronie www pojawiła się podkreślona czcionka?

Moim zdaniem wygląda to okropnie. W pierwszej chwili myślałem, że się Wam style do końca nie wczytały

...

04-02-2025
Re.: Klucz u2f

Aktualnie w ING Business nie posiadamy logowania kluczem U2F. Jest taka możliwość jeśli logujesz się za pomocą Moje ING. Aby otrzymać więcej informacji zachęcam do kontaktu z naszymi specjalistami wsp...

04-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy