06-06-2020 19:40
07-06-2020 17:17
07-06-2020 20:27
Taki komunikat pojawia się na terminalach ze starszym oprogramowaniem. Zamiast tego powinna pojawiać się prośba o podanie kodu PIN (może się to wydarzyć nawet przy transakcjach na mniejszą kwotę). Najlepiej będzie zapłacić telefonem przy okazji zakupów na kwotę wyższą niż 100 zł. Wtedy "limit" się odświeży i nie powinniście mieć w najbliższym czasie takich komunikatów przy płatnościach kartą. Jak tylko terminale w sklepach otrzymają aktualizację, to problem powinien ustąpić.
08-06-2020 13:42
08-06-2020 13:46
09-06-2020 13:54
To tłumaczenie jest faktem, a na to, że dany sklep korzysta z nieaktualnego oprogramowania swojego urządzenia nie mamy wpływu.
Aby wyzerować limit transakcji zrób ją telefonem dla kwoty, która wymusi kod PIN (min. 100 zł).
17-06-2020 07:08
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024