06-06-2020 19:40
07-06-2020 17:17
07-06-2020 20:27
Taki komunikat pojawia się na terminalach ze starszym oprogramowaniem. Zamiast tego powinna pojawiać się prośba o podanie kodu PIN (może się to wydarzyć nawet przy transakcjach na mniejszą kwotę). Najlepiej będzie zapłacić telefonem przy okazji zakupów na kwotę wyższą niż 100 zł. Wtedy "limit" się odświeży i nie powinniście mieć w najbliższym czasie takich komunikatów przy płatnościach kartą. Jak tylko terminale w sklepach otrzymają aktualizację, to problem powinien ustąpić.
08-06-2020 13:42
08-06-2020 13:46
09-06-2020 13:54
To tłumaczenie jest faktem, a na to, że dany sklep korzysta z nieaktualnego oprogramowania swojego urządzenia nie mamy wpływu.
Aby wyzerować limit transakcji zrób ją telefonem dla kwoty, która wymusi kod PIN (min. 100 zł).
17-06-2020 07:08
Dzień dobry
Jestem na etapie składania wniosku o kredyty hipoteczny związany z zakupem nowego mieszkania (blok w budowie).
W miedzy czasie będę sprzedawał swoje dotychczasowe mieszkanie w związku z
... 13-01-2025Cześć, zastanawiam się, czy w naszej firmie opłaca się zainwestować w ekspres do kawy. Mamy mały zespół, ale każdy lubi dobrą kawę, a nie chce się już latać do sklepu po gotowce. Może ktoś poleci, czy
... 13-01-2025