Odpowiedz

Problem z logowaniem

Zróbcie w koncu coś z tym problemem logowania do aplikacji mobilnej , nie idzie się zalogować wyskakuje błędny pin , i proszę nie narzucać mi błędnego PINu , bo wpisuje dobry + odcisk palca tez nie działa , na stronę internetowa idzie zie zalogować bez żadnych problemów , mam tak już nie pierwszy raz i pewnie nie oststni
Odpowiedz
0 Lajków
Miczam1089
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
12-02-2019
Wiadomość 1 z 2 (6 110 wyświetleń)

Re: Problem z logowaniem

Przykro mi, że napotkałeś kłopoty z zalogowaniem się do aplikacji mobilnej. Mogły one wynikać z zerwania się połączenia podczas wpisywania kodu PIN. W takiej sytuacji można użyć opcji Nie pamiętam kodu PIN, która znajduje się na ekranie do logowania. Zachęcam również do pobrania najnowszej aktualizacji naszej aplikacji. W razie gdyby opisane kłopoty się powtarzały, proszę napisz do nas wiadomość w Moje ING.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
338
65
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (5 913 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Inne dane przelewu niż właściciela konta

I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?

23-11-2024
Re.: Problem z założeniem konta.

Zależy mi na wyjaśnieniu sytuacji, jednak w tym miejscu nie mamy podglądu do danych w systemie i danych naszych klientów.
Przykro mi, że syn ma kłopot z kontem. Jeśli było zapisane zgłoszenie w tej spr...

22-11-2024
Inne dane przelewu niż właściciela konta

Hej, korzystając z Vinted, olx czy innych portali w ramach bezpieczeństwa swoich danych nie podaje swoich prawdziwych danych, pojawił się problem pierwszy raz dopiero gdy założyłem konto w ING, przysz

...

23-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy