Odpowiedz
Ustaliłem nowe hasło dalej nie mogę zalogować się mimo wpisania prawidłowego hasła proszę to naprawić czekam
Odpowiedz
0 Lajków
daro4577
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
12
0
27-06-2020
Wiadomość 1 z 24 (9 814 wyświetleń)

Re: konto

Jeśli nadal nie możesz się zalogować, proszę, skontaktuj się z naszą całodobową infolinią pod numerem 32 357 00 69. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
215
07-06-2017
Wiadomość 2 z 24 (9 811 wyświetleń)

Re: konto

Czy znowu macie problemy techniczne ? bo nie ma możliwości zalogowania się
Odpowiedz
0 Lajków
daro4577
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
12
0
27-06-2020
Wiadomość 3 z 24 (9 729 wyświetleń)

Re: konto

Nie, po naszej stronie logowanie do Mojego ING działa. Jeśli masz kłopot, to skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 32 357 00 69. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
215
07-06-2017
Wiadomość 4 z 24 (9 724 wyświetleń)

Re: konto

Dalej to samo nie mogę zalogować się do. Ing nawet nie mogę zmienić pinu do aplikacji moje Ing wyskakuje błąd klient nie uprawniony do logowania proszę to naprawić ile mam czekać
Odpowiedz
0 Lajków
daro4577
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
12
0
27-06-2020
Wiadomość 5 z 24 (9 643 wyświetleń)

Re: konto

Chciałabym Ci pomóc jednak tutaj nie mam możliwości sprawdzenia szczegółów Emotikon: Smutny Proszę, skontaktuj się z naszą całodobową infolinią: 32 357 00 69. Sprawdzimy to.


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Moderator
Moderator icon
426
93
12-04-2017
Wiadomość 6 z 24 (9 640 wyświetleń)

Re: konto

Czy znowu macie problemy techniczne po zalogowaniu do konta aplikacja nie pokazuje wydatków i wszystko wolno się ładuje
Odpowiedz
0 Lajków
daro4577
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
12
0
27-06-2020
Wiadomość 7 z 24 (9 437 wyświetleń)

Re: konto

Nie mamy innych zgłoszeń. Proszę spróbuj zamknąć wszystkie aplikacje w tle i jeszcze raz się zaloguj. To powinno pomóc. Jeśli kłopot nadal będzie występował, to zadzwoń na naszą infolinię 32 357 00 69

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
318
62
04-09-2015
Wiadomość 8 z 24 (9 436 wyświetleń)

Re: konto

Proszę naprawić tom aplikacje moje Ing mobile aplikacja zawiesza się i wszystko długo się ładuje nie działa opcja wydatki nawet opcja rok nie działa i historia odpisz
Odpowiedz
0 Lajków
daro4577
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
12
0
27-06-2020
Wiadomość 9 z 24 (9 396 wyświetleń)

Re: konto

[ Edytowane ]

Ładowanie poszczególnych funkcji aplikacji zależy od jakości Twojego połączenia z internetem oraz dostępnej pamięci (w tym pamięci podręcznej w telefonie) oraz ilości aplikacji, jakie masz otwarte w tle (mogą one obciążać połączenie). Spróbuj poprawić wydajność swojego telefonu lub sprawdź jakość połączenia z internetem. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaR
Były moderator
Były moderator icon
168
22
02-11-2016
Wiadomość 10 z 24 (9 322 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Pełnomocnictwo aktualizacja dokumentu tożsamości - zagranica

Pełnomocnictwo musi być sporządzone w formie pisemnej z podpisem mocodawcy potwierdzonym przez notariusza albo w formie aktu notarialnego. W przypadku, gdy dokument pełnomocnictwa sporządzony jest za

...

23-04-2024
Re: Re.: Koszt przelewu z ING na konto karty REVOULT

Jeśli doładowujesz konto w PLN, korzystając z karty, to nie pobierzemy prowizji. Jednak w przypadku, gdy robisz przelew w PLN, na konto w banku zagranicznym, pobierzemy 40 zł. Tylko przelewy w euro, d

...

22-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

My pierwsze zaświadczenia mieliśmy z lutego i jak tylko wiedzieliśmy, że nie zmieścimy się w 2 miesiącach, wzięliśmy nowe. Wydaje mi się, że osoby które składają wniosek bezpośrednio do banku szybciej...

22-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy