Odpowiedz
Ustaliłem nowe hasło dalej nie mogę zalogować się mimo wpisania prawidłowego hasła proszę to naprawić czekam
Odpowiedz
0 Lajków
daro4577
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
12
0
27-06-2020
Wiadomość 1 z 24 (11 688 wyświetleń)

Re: konto

Jeśli nadal nie możesz się zalogować, proszę, skontaktuj się z naszą całodobową infolinią pod numerem 32 357 00 69. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1100
222
07-06-2017
Wiadomość 2 z 24 (11 685 wyświetleń)

Re: konto

Czy znowu macie problemy techniczne ? bo nie ma możliwości zalogowania się
Odpowiedz
0 Lajków
daro4577
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
12
0
27-06-2020
Wiadomość 3 z 24 (11 603 wyświetleń)

Re: konto

Nie, po naszej stronie logowanie do Mojego ING działa. Jeśli masz kłopot, to skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 32 357 00 69. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1100
222
07-06-2017
Wiadomość 4 z 24 (11 598 wyświetleń)

Re: konto

Dalej to samo nie mogę zalogować się do. Ing nawet nie mogę zmienić pinu do aplikacji moje Ing wyskakuje błąd klient nie uprawniony do logowania proszę to naprawić ile mam czekać
Odpowiedz
0 Lajków
daro4577
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
12
0
27-06-2020
Wiadomość 5 z 24 (11 517 wyświetleń)

Re: konto

Chciałabym Ci pomóc jednak tutaj nie mam możliwości sprawdzenia szczegółów Emotikon: Smutny Proszę, skontaktuj się z naszą całodobową infolinią: 32 357 00 69. Sprawdzimy to.


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 6 z 24 (11 514 wyświetleń)

Re: konto

Czy znowu macie problemy techniczne po zalogowaniu do konta aplikacja nie pokazuje wydatków i wszystko wolno się ładuje
Odpowiedz
0 Lajków
daro4577
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
12
0
27-06-2020
Wiadomość 7 z 24 (11 311 wyświetleń)

Re: konto

Nie mamy innych zgłoszeń. Proszę spróbuj zamknąć wszystkie aplikacje w tle i jeszcze raz się zaloguj. To powinno pomóc. Jeśli kłopot nadal będzie występował, to zadzwoń na naszą infolinię 32 357 00 69



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
343
66
04-09-2015
Wiadomość 8 z 24 (11 310 wyświetleń)

Re: konto

Proszę naprawić tom aplikacje moje Ing mobile aplikacja zawiesza się i wszystko długo się ładuje nie działa opcja wydatki nawet opcja rok nie działa i historia odpisz
Odpowiedz
0 Lajków
daro4577
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
12
0
27-06-2020
Wiadomość 9 z 24 (11 270 wyświetleń)

Re: konto

[ Edytowane ]

Ładowanie poszczególnych funkcji aplikacji zależy od jakości Twojego połączenia z internetem oraz dostępnej pamięci (w tym pamięci podręcznej w telefonie) oraz ilości aplikacji, jakie masz otwarte w tle (mogą one obciążać połączenie). Spróbuj poprawić wydajność swojego telefonu lub sprawdź jakość połączenia z internetem. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaR
Były moderator
Były moderator icon
168
22
02-11-2016
Wiadomość 10 z 24 (11 196 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Nadplacdnie kredytu a zmniejszenie lat do spłaty

Witam. W lutym zapłaciłem pierwszą ratę. Chciał bym nadpłacać kredyt co miesiąc po 1000 zł i zmniejszać lata do spłaty . Ratę mam 1360 zł. Na próbę nadpłat nadpłaciłem 100 zł. W aplikacji wybrałem opc...

16-02-2025
Płatności telefonem przez aplikację ING

Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się

...

16-02-2025
Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,

ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.

 

Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa

...

16-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy