Odpowiedz
Ustaliłem nowe hasło dalej nie mogę zalogować się mimo wpisania prawidłowego hasła proszę to naprawić czekam
Odpowiedz
0 Lajków
daro4577
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
12
0
27-06-2020
Wiadomość 1 z 24 (9 859 wyświetleń)

Re: konto

Jeśli nadal nie możesz się zalogować, proszę, skontaktuj się z naszą całodobową infolinią pod numerem 32 357 00 69. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
215
07-06-2017
Wiadomość 2 z 24 (9 856 wyświetleń)

Re: konto

Czy znowu macie problemy techniczne ? bo nie ma możliwości zalogowania się
Odpowiedz
0 Lajków
daro4577
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
12
0
27-06-2020
Wiadomość 3 z 24 (9 774 wyświetleń)

Re: konto

Nie, po naszej stronie logowanie do Mojego ING działa. Jeśli masz kłopot, to skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 32 357 00 69. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
215
07-06-2017
Wiadomość 4 z 24 (9 769 wyświetleń)

Re: konto

Dalej to samo nie mogę zalogować się do. Ing nawet nie mogę zmienić pinu do aplikacji moje Ing wyskakuje błąd klient nie uprawniony do logowania proszę to naprawić ile mam czekać
Odpowiedz
0 Lajków
daro4577
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
12
0
27-06-2020
Wiadomość 5 z 24 (9 688 wyświetleń)

Re: konto

Chciałabym Ci pomóc jednak tutaj nie mam możliwości sprawdzenia szczegółów Emotikon: Smutny Proszę, skontaktuj się z naszą całodobową infolinią: 32 357 00 69. Sprawdzimy to.


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Moderator
Moderator icon
427
93
12-04-2017
Wiadomość 6 z 24 (9 685 wyświetleń)

Re: konto

Czy znowu macie problemy techniczne po zalogowaniu do konta aplikacja nie pokazuje wydatków i wszystko wolno się ładuje
Odpowiedz
0 Lajków
daro4577
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
12
0
27-06-2020
Wiadomość 7 z 24 (9 482 wyświetleń)

Re: konto

Nie mamy innych zgłoszeń. Proszę spróbuj zamknąć wszystkie aplikacje w tle i jeszcze raz się zaloguj. To powinno pomóc. Jeśli kłopot nadal będzie występował, to zadzwoń na naszą infolinię 32 357 00 69

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
318
62
04-09-2015
Wiadomość 8 z 24 (9 481 wyświetleń)

Re: konto

Proszę naprawić tom aplikacje moje Ing mobile aplikacja zawiesza się i wszystko długo się ładuje nie działa opcja wydatki nawet opcja rok nie działa i historia odpisz
Odpowiedz
0 Lajków
daro4577
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
12
0
27-06-2020
Wiadomość 9 z 24 (9 441 wyświetleń)

Re: konto

[ Edytowane ]

Ładowanie poszczególnych funkcji aplikacji zależy od jakości Twojego połączenia z internetem oraz dostępnej pamięci (w tym pamięci podręcznej w telefonie) oraz ilości aplikacji, jakie masz otwarte w tle (mogą one obciążać połączenie). Spróbuj poprawić wydajność swojego telefonu lub sprawdź jakość połączenia z internetem. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaR
Były moderator
Były moderator icon
168
22
02-11-2016
Wiadomość 10 z 24 (9 367 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Wniosek o Wakacje kredytowe

Witam,

 

Niedawno krążyła informacja mówiąca o tym, że od 1 maja będzie można składać wnioski o wakacje kredytowe. Czy można już to robić, bo nie mogę znaleźć żadnej tego typu zakładki w aplikacji mobil

...

04-05-2024
Revolut

Witam!
Niedawno złożyłem wniosek o kredyt hipoteczny, który został odrzucony, ponieważ moja pensja trafia do Revolut. Doradca powiedział, że to jakieś wewnętrzne regulacje. Czy to prawda? A jeśli tak, ...

02-05-2024
Re: Wakacje kredytowe

Czekamy na podpisanie ustawy o tzw. "wakacjach kredytowych" przez Prezydenta. Dopiero kiedy będzie ona zatwierdzona i dostaniemy wytyczne, będziemy mogli odpowiadać na takie pytania. 

02-05-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy