Odpowiedz

Re.: konto

Witam mam problem z kontem bankowym woła ode mnie np. 20 literę hasła której nie ma...
Po nie wypełnieniu tego miejsca nie działa, gdy wprowadzę tam spacje tak samo...
Czy jest szansa żeby coś z tym zrobić ?
Odpowiedz
0 Lajków
PapierowyW666
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
03-08-2020
Wiadomość 21 z 24 (3 259 wyświetleń)

Re: Re.: konto

PapierowyW666 Jeśli podczas logowania prosimy Cię o więcej znaków w haśle niż posiadasz, to oznacza, że prawdopodobnie wpisałeś błędny login. Proszę, sprawdź tę wartość na swojej umowie lub po zalogowaniu do aplikacji mobilnej w zakładce: Moje dane.

Jeśli wprowadzasz poprawny login a nie pamiętasz swojego hasła, to możesz je zmienić w kilka minut za pomocą formularza na naszej stronie.
Znajdziesz go tutaj. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1095
218
07-06-2017
Wiadomość 22 z 24 (3 228 wyświetleń)

Re: Re.: konto

Witam

Od kilku dni nie mogę się zalogować za pomocą aplikacji mobilnej. Po wpisaniu kodu pin, pojawia się znane "kółeczko", które po jakieś minucie wyrzuca kod błędu "Nie udało się pobrać danych WRP0000". Wersja aplikacji 5.5.2 Próbowałem przeinstalować, wyczyścić dane ale to nic nie pomogło.

Jakiś pomysły?

Odpowiedz
0 Lajków
daro4577
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
12
0
27-06-2020
Wiadomość 23 z 24 (3 190 wyświetleń)

Re: Re.: konto

daro4577, prosimy zadzwoń do nas +48 32 357 00 69 (infolinia całodobowa). Przekażemy zgłoszenie do serwisu technicznego.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
586
125
19-03-2018
Wiadomość 24 z 24 (3 159 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Rezygnacja z transzy kredytu i spłata uruchomionej transzy.

Możesz zrezygnować z pozostałej części transzy, natomiast w takiej sytuacji będziemy i tak prosić Cię o rozliczenie inwestycji. Dodatkowo poprosimy o udokumentowanie środków - które potwierdzą, że będ

...

18-12-2024
Re.: Awaria wpłatomatu

Nie mamy tutaj wglądu do systemu bankowego. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING lub telefonicznie z infolinią pod numerem 32 357 00 69, tylko w ten sposób możemy przyjąć reklamację.

18-12-2024
Re.: Awaria wpłatomatu

w dniu 18.12 robilem wpłate pieniedzy ok 19.10 nr wplatomatu R N E T S F 11 , kwota 900 zl , nie została zaksiegowana a bankomat przestał działać co jest z moimi środkami ?

18-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy