03-08-2020 06:41
04-08-2020 06:42
PapierowyW666 Jeśli podczas logowania prosimy Cię o więcej znaków w haśle niż posiadasz, to oznacza, że prawdopodobnie wpisałeś błędny login. Proszę, sprawdź tę wartość na swojej umowie lub po zalogowaniu do aplikacji mobilnej w zakładce: Moje dane.
Jeśli wprowadzasz poprawny login a nie pamiętasz swojego hasła, to możesz je zmienić w kilka minut za pomocą formularza na naszej stronie.
Znajdziesz go tutaj.
10-08-2020 20:20
11-08-2020 18:45
daro4577, prosimy zadzwoń do nas +48 32 357 00 69 (infolinia całodobowa). Przekażemy zgłoszenie do serwisu technicznego.
Możesz zrezygnować z pozostałej części transzy, natomiast w takiej sytuacji będziemy i tak prosić Cię o rozliczenie inwestycji. Dodatkowo poprosimy o udokumentowanie środków - które potwierdzą, że będ
... 18-12-2024Nie mamy tutaj wglądu do systemu bankowego. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING lub telefonicznie z infolinią pod numerem 32 357 00 69, tylko w ten sposób możemy przyjąć reklamację.
18-12-2024w dniu 18.12 robilem wpłate pieniedzy ok 19.10 nr wplatomatu R N E T S F 11 , kwota 900 zl , nie została zaksiegowana a bankomat przestał działać co jest z moimi środkami ?
18-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
12 | |
11 | |
6 | |
4 | |
4 |