28-06-2020 16:13
28-06-2020 16:20
Jeśli nadal nie możesz się zalogować, proszę, skontaktuj się z naszą całodobową infolinią pod numerem 32 357 00 69.
30-06-2020 08:25
30-06-2020 08:49
Nie, po naszej stronie logowanie do Mojego ING działa. Jeśli masz kłopot, to skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 32 357 00 69.
01-07-2020 13:24
01-07-2020 13:52
Chciałabym Ci pomóc jednak tutaj nie mam możliwości sprawdzenia szczegółów
Proszę, skontaktuj się z naszą całodobową infolinią: 32 357 00 69. Sprawdzimy to.
11-07-2020 09:33
11-07-2020 09:39
Nie mamy innych zgłoszeń. Proszę spróbuj zamknąć wszystkie aplikacje w tle i jeszcze raz się zaloguj. To powinno pomóc. Jeśli kłopot nadal będzie występował, to zadzwoń na naszą infolinię 32 357 00 69
11-07-2020 18:29
12-07-2020 18:37 | Edytowano: 26-07-2020 09:29
Ładowanie poszczególnych funkcji aplikacji zależy od jakości Twojego połączenia z internetem oraz dostępnej pamięci (w tym pamięci podręcznej w telefonie) oraz ilości aplikacji, jakie masz otwarte w tle (mogą one obciążać połączenie). Spróbuj poprawić wydajność swojego telefonu lub sprawdź jakość połączenia z internetem.
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 |