Płatności

Odpowiedz

Brak zwrotu za uznaną reklamację

Dzień dobry Emotikon: Szczęśliwy 

19.05.2020 w salonie Stradivarius na moje konto został wykonany zwrot środków z tytułu uznanej reklamacji towaru (zakup był internetowy opłacony przelewem), zwrot miał nastąpić w przeciągu 5-7 dni roboczych, jednak do tej pory nie dotarł.

Ze sklepu otrzymałam następującą informację: "Informujemy, że zwrot za zamówienie został zrealizowany poprawnie. Pieniądze powinny wpłynąć na Twoje konto w przeciągu 3 do 15 dni roboczych, w zależności od Twojego banku. Załączamy dowód przelewu zwrotnego." i w załączniku faktura korygująca.

Pierwszy raz spotykam się z tak długim czasem przetwarzania zwrotu, ile to może jeszcze potrwać?

 

Z góry dziękuję za wskazówki! Emotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
Kasia58
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
08-06-2020
Wiadomość 1 z 4 (4 690 wyświetleń)

Re: Brak zwrotu za uznaną reklamację

Czas realizacji zwrotu nie jest zależny od nas, a od sklepu, który go nadaje i jego banku. Skoro otrzymałaś informację, że jest to do 15 dni, poczekaj na jego realizację. Jeśli po tym czasie on nie wpłynie, skontaktuj się z nami oraz ze sklepem. Postaramy się to wyjaśnić. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaR
Były moderator
Były moderator icon
168
22
02-11-2016
Wiadomość 2 z 4 (4 609 wyświetleń)

Re: Brak zwrotu za uznaną reklamację

[ Edytowane ]
Bank stwierdził, że nie potrafi mi pomóc. Sprawę mam samodzielnie wyjaśnić ze sklepem, który twierdzi, że prawidłowo wykonał przelew. Problem wciąż nierozwiązany.
Odpowiedz
0 Lajków
Kasia58
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
08-06-2020
Wiadomość 3 z 4 (4 414 wyświetleń)

Re: Brak zwrotu za uznaną reklamację

Faktycznie, tylko nadawca przelewu może sprawdzić dlaczego przelew do Ciebie nie dotarł Emotikon: Smutny 

Skontaktuj się proszę ze sklep, on sprawę wyjaśni w swoim banku. 

Mam nadzieję, że odzyskasz pieniądze. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
181
41
23-04-2018
Wiadomość 4 z 4 (4 364 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Inne dane przelewu niż właściciela konta

I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?

23-11-2024
Re.: Problem z założeniem konta.

Zależy mi na wyjaśnieniu sytuacji, jednak w tym miejscu nie mamy podglądu do danych w systemie i danych naszych klientów.
Przykro mi, że syn ma kłopot z kontem. Jeśli było zapisane zgłoszenie w tej spr...

22-11-2024
Inne dane przelewu niż właściciela konta

Hej, korzystając z Vinted, olx czy innych portali w ramach bezpieczeństwa swoich danych nie podaje swoich prawdziwych danych, pojawił się problem pierwszy raz dopiero gdy założyłem konto w ING, przysz

...

23-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy