Płatności

Odpowiedz

Brak zwrotu za uznaną reklamację

Dzień dobry Emotikon: Szczęśliwy 

19.05.2020 w salonie Stradivarius na moje konto został wykonany zwrot środków z tytułu uznanej reklamacji towaru (zakup był internetowy opłacony przelewem), zwrot miał nastąpić w przeciągu 5-7 dni roboczych, jednak do tej pory nie dotarł.

Ze sklepu otrzymałam następującą informację: "Informujemy, że zwrot za zamówienie został zrealizowany poprawnie. Pieniądze powinny wpłynąć na Twoje konto w przeciągu 3 do 15 dni roboczych, w zależności od Twojego banku. Załączamy dowód przelewu zwrotnego." i w załączniku faktura korygująca.

Pierwszy raz spotykam się z tak długim czasem przetwarzania zwrotu, ile to może jeszcze potrwać?

 

Z góry dziękuję za wskazówki! Emotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
Kasia58
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
08-06-2020
Wiadomość 1 z 4 (5 030 wyświetleń)

Re: Brak zwrotu za uznaną reklamację

Czas realizacji zwrotu nie jest zależny od nas, a od sklepu, który go nadaje i jego banku. Skoro otrzymałaś informację, że jest to do 15 dni, poczekaj na jego realizację. Jeśli po tym czasie on nie wpłynie, skontaktuj się z nami oraz ze sklepem. Postaramy się to wyjaśnić. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaR
Były moderator
Były moderator icon
168
22
02-11-2016
Wiadomość 2 z 4 (4 949 wyświetleń)

Re: Brak zwrotu za uznaną reklamację

[ Edytowane ]
Bank stwierdził, że nie potrafi mi pomóc. Sprawę mam samodzielnie wyjaśnić ze sklepem, który twierdzi, że prawidłowo wykonał przelew. Problem wciąż nierozwiązany.
Odpowiedz
0 Lajków
Kasia58
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
08-06-2020
Wiadomość 3 z 4 (4 754 wyświetleń)

Re: Brak zwrotu za uznaną reklamację

Faktycznie, tylko nadawca przelewu może sprawdzić dlaczego przelew do Ciebie nie dotarł Emotikon: Smutny 

Skontaktuj się proszę ze sklep, on sprawę wyjaśni w swoim banku. 

Mam nadzieję, że odzyskasz pieniądze. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
184
42
23-04-2018
Wiadomość 4 z 4 (4 704 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Ciągła aktywacja aplikacji

Ja korzystam z aplikacji regularnie (dziś również), a i tak przy kolejnej próbie logowania aplikacja mi wyrzuciła komunikat, że muszę aktywować konto. Czy to normalne?

24-03-2025
Prośba o pomoc w przyspieszeniu reklamacji - bankomat.

Witam, wypłacałam 2000 z bankomatu. Konto zostało obciążone, bankomat pokazał komunikat o awarii, wypluł jedynie kartę. Poradzono mi poczekać aż kwota zejdzie z blokad. Zeszła. Złożyłam reklamacje. Te...

24-03-2025
Re.: Private banking - kryteria (suma inwestycji)

Inwestycje to suma wartości wynikających z inwestycji w fundusze inwestycyjne lub produkty oparte o fundusze inwestycyjne, produkty strukturyzowane, produkty ubezpieczeniowe o charakterze inwestycyjny

...

24-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy