Płatności

Odpowiedz
Highlighted

Brak zwrotu za uznaną reklamację

Dzień dobry Emotikon: Szczęśliwy 

19.05.2020 w salonie Stradivarius na moje konto został wykonany zwrot środków z tytułu uznanej reklamacji towaru (zakup był internetowy opłacony przelewem), zwrot miał nastąpić w przeciągu 5-7 dni roboczych, jednak do tej pory nie dotarł.

Ze sklepu otrzymałam następującą informację: "Informujemy, że zwrot za zamówienie został zrealizowany poprawnie. Pieniądze powinny wpłynąć na Twoje konto w przeciągu 3 do 15 dni roboczych, w zależności od Twojego banku. Załączamy dowód przelewu zwrotnego." i w załączniku faktura korygująca.

Pierwszy raz spotykam się z tak długim czasem przetwarzania zwrotu, ile to może jeszcze potrwać?

 

Z góry dziękuję za wskazówki! Emotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
Kasia58
Nowy w branży
Nowy w branży icon
2
0
08-06-2020
Wiadomość 1 z 4 (561 wyświetleń)
Highlighted

Re: Brak zwrotu za uznaną reklamację

Czas realizacji zwrotu nie jest zależny od nas, a od sklepu, który go nadaje i jego banku. Skoro otrzymałaś informację, że jest to do 15 dni, poczekaj na jego realizację. Jeśli po tym czasie on nie wpłynie, skontaktuj się z nami oraz ze sklepem. Postaramy się to wyjaśnić. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaR
Moderator
Moderator icon
160
19
02-11-2016
Wiadomość 2 z 4 (480 wyświetleń)
Highlighted

Re: Brak zwrotu za uznaną reklamację

[ Edytowane ]
Bank stwierdził, że nie potrafi mi pomóc. Sprawę mam samodzielnie wyjaśnić ze sklepem, który twierdzi, że prawidłowo wykonał przelew. Problem wciąż nierozwiązany.
Odpowiedz
0 Lajków
Kasia58
Nowy w branży
Nowy w branży icon
2
0
08-06-2020
Wiadomość 3 z 4 (285 wyświetleń)
Highlighted

Re: Brak zwrotu za uznaną reklamację

Faktycznie, tylko nadawca przelewu może sprawdzić dlaczego przelew do Ciebie nie dotarł Emotikon: Smutny 

Skontaktuj się proszę ze sklep, on sprawę wyjaśni w swoim banku. 

Mam nadzieję, że odzyskasz pieniądze. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka. Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
57
14
23-04-2018
Wiadomość 4 z 4 (235 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Nie działające konto maklerskie.

OlgierdB Prowadzimy dzisiaj prace serwisowe. Informowaliśmy o nich na naszej stronie internetowej. Szczegóły znajdziesz tutaj. 

08-08-2020
Re.: Nie działające konto maklerskie.

U mnie dzisiaj - 8 sierpnia- to samo. Czy ponownie wyłączono moduł z przyczyn technicznych?

08-08-2020
Re: Powiadomienia push o przelewie

@Kuba bardzo dziękuję za Twoją sugestię. Przekazałam ją do odpowiedniego działu naszego banku. Na bieżąco zbieramy ciekawe pomysły klientów Emotikon: Szczęśliwy na ich podstawie modyfikujemy funkcjonalności w aplikacji M

...

07-08-2020
Najbardziej pomocni użytkownicy