Płatności

Odpowiedz

Brak zwrotu za uznaną reklamację

Dzień dobry Emotikon: Szczęśliwy 

19.05.2020 w salonie Stradivarius na moje konto został wykonany zwrot środków z tytułu uznanej reklamacji towaru (zakup był internetowy opłacony przelewem), zwrot miał nastąpić w przeciągu 5-7 dni roboczych, jednak do tej pory nie dotarł.

Ze sklepu otrzymałam następującą informację: "Informujemy, że zwrot za zamówienie został zrealizowany poprawnie. Pieniądze powinny wpłynąć na Twoje konto w przeciągu 3 do 15 dni roboczych, w zależności od Twojego banku. Załączamy dowód przelewu zwrotnego." i w załączniku faktura korygująca.

Pierwszy raz spotykam się z tak długim czasem przetwarzania zwrotu, ile to może jeszcze potrwać?

 

Z góry dziękuję za wskazówki! Emotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
Kasia58
Nowy w branży
Nowy w branży icon
2
0
08-06-2020
Wiadomość 1 z 4 (1 002 wyświetleń)

Re: Brak zwrotu za uznaną reklamację

Czas realizacji zwrotu nie jest zależny od nas, a od sklepu, który go nadaje i jego banku. Skoro otrzymałaś informację, że jest to do 15 dni, poczekaj na jego realizację. Jeśli po tym czasie on nie wpłynie, skontaktuj się z nami oraz ze sklepem. Postaramy się to wyjaśnić. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaR
Moderator
Moderator icon
168
21
02-11-2016
Wiadomość 2 z 4 (921 wyświetleń)

Re: Brak zwrotu za uznaną reklamację

[ Edytowane ]
Bank stwierdził, że nie potrafi mi pomóc. Sprawę mam samodzielnie wyjaśnić ze sklepem, który twierdzi, że prawidłowo wykonał przelew. Problem wciąż nierozwiązany.
Odpowiedz
0 Lajków
Kasia58
Nowy w branży
Nowy w branży icon
2
0
08-06-2020
Wiadomość 3 z 4 (726 wyświetleń)

Re: Brak zwrotu za uznaną reklamację

Faktycznie, tylko nadawca przelewu może sprawdzić dlaczego przelew do Ciebie nie dotarł Emotikon: Smutny 

Skontaktuj się proszę ze sklep, on sprawę wyjaśni w swoim banku. 

Mam nadzieję, że odzyskasz pieniądze. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka. Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
62
15
23-04-2018
Wiadomość 4 z 4 (676 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: ING żąda bez jakiegokolwiek powodu oświadczeń o źródłach pochodzenia majątku i środków pienię...

Przychodzi człowiek do instytucji po pomoc i jeszcze wonty ma. Gdzie sieją takich imbecyli?

Nie pasuje? Idź gdzie indziej, nikt i tak Cię nie lubi.

02-12-2020
Re: Stałe zlecenia - edycja kwoty pojedynczego przelewu

Aktualnie nie ma takiej możliwości i nie mamy informacji, żeby coś miało się w tym temacie zmienić. 

Możesz jednak edytować całe zlecenie stałe. Zrobisz to w Moim ING: 

  • przejdź do sekcji "Zaplanow
...

02-12-2020
Re: ING żąda bez jakiegokolwiek powodu oświadczeń o źródłach pochodzenia majątku i środków pienię...

@m356 primo "via Niderlandy" to "przez Niderlandy" czyli dawną Holandię, która teraz ma nową nazwę... a secundo co do straszenia mnie odpowiedzialnością za "pomówienie", to dopisz do tego może bankier

...

02-12-2020
Najbardziej pomocni użytkownicy