O SylwiaG

SylwiaG
42 Polubień
83 Rozwiązań
186 Postów
Re.: konto a kredyt hipoteczny
Dzień dobry. To Ty decydujesz, jakie konto chcesz założyć. 
Może to być konto wspólne Komfort lub konto Direct tylko z jednym właścicielem.

Szczegółową ofertę kont możesz sprawdzić na stronie: https://www.ing.pl/indywidualni/konta-osobiste
0
SylwiaG
Były moderator
Były moderator icon
Re.: Nie polecam konta indywidualnego w ing
Przykro nam z powodu tej sytuacji. Tutaj nie mamy jednak dostępu do szczegółów Twojego konta. Jeśli złożyłeś reklamację, analityk dokładnie to sprawdzi. Mamy nadzieję, że sprawa szybko się wyjaśni
0
SylwiaG
Były moderator
Były moderator icon
Re.: Konto dodatkowe walutowe wspólne/indywidualne
Konto oszczędnościowe i konto walutowe może być wspólne. Natomiast dodanie drugiego właściciela możliwe jest tylko w naszej placówce.
2
SylwiaG
Były moderator
Były moderator icon
Re.: Zmiana pracodawcy a limit odnawialny
Przy limicie zadłużenia w koncie ważne są regularne, miesięczne wpływy na konto w kwocie minimum 1/6 kwoty przyznanego limitu. Zapewni to prawidłową obsługę debetu. W takiej sytuacji nowej umowy nie musisz nam dostarczać.
0
SylwiaG
Były moderator
Były moderator icon
Re.: Zmiana autoryzacji na SMS
Prosimy, skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING. Dzięki temu będziemy mieli wgląd do danych w systemie i sprawdzimy to
0
SylwiaG
Były moderator
Były moderator icon
Re.: zmiana nazwiska
Nazwisko możesz zmienić również po zalogowaniu do Mojego ING w zakładce Moje dane- Dane osobiste
0
SylwiaG
Były moderator
Były moderator icon
Re.: Opłaty za wybieranie gotówki z bankomatu.
Nie planujemy zmian. Od jutra wypłata z bankomatów ING oraz Planet Cash dalej jest za 0 zł.
0
SylwiaG
Były moderator
Były moderator icon
Re.: Zawieszona DG, wypowiedzenie umowy konta
Prosimy, skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING. Dzięki temu będziemy mieli wgląd do danych w systemie i sprawdzimy to
3
SylwiaG
Były moderator
Były moderator icon
Re.: Nie można dodać karty ING Visa do Google Pay

Prosimy, napisz do nas na czacie po zalogowaniu do Mojego ING. Dzięki temu będziemy mieli wgląd do danych w systemie i sprawdzimy Twoją kartę.

 

0
SylwiaG
Były moderator
Były moderator icon
Re: NOWY RAPORT BIK PO JAKIM CZASIE BANK POBIERZE

Witaj,
Twoja sprawa wymaga indywidualnej analizy. Przez Społeczność nie możemy potwierdzić Twoich danych. Dlatego proszę, skontaktuj się z nami przez ING Business - Dokumenty i wiadomości - Nowa widomości - Grupa wiadomości: Pytania i reklamacja. 

0
SylwiaG
Były moderator
Były moderator icon
Re: Aplikacja mobilna i narzędzia śledzące innych firm

Związane jest to z plikami cookies stosowanymi w Systemie bankowości internetowej. Wykorzystywane są one w celu ustanowienia i utrzymania sesji użytkownika, w tym Systemie oraz wsparcia ochrony integralności systemu lub transakcji oraz w celach analitycznych.

Informacje zebrane na podstawie plików cookies może odczytać tylko Bank oraz - ze względów technicznych, bez dostępu do danych osobowych lub

...
6
SylwiaG
Były moderator
Były moderator icon
Re: ING Business dla działalności jednoosobowej

Dla klientów prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą na uproszczonej księgowości dedukujemy bankowość internetową Moje ING. Nie ma możliwości korzystania z ING Business.

 

0
SylwiaG
Były moderator
Były moderator icon
Re: Kredyt Hitoteczny

Przez forum nie możemy tego sprawdzić. Proszę, zadzwoń do nas na numer 32 357 00 57 lub też na restrukturyzację 32 357 00 76 gdzie sprawdzimy ile jest dokładnie do dopłaty z FWK.

0
SylwiaG
Były moderator
Były moderator icon
Re: Przedłużenie ubezpieczenia a błędne dane

Prosimy, skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 32 357 00 69 lub napisz na czacie po zalogowaniu do Mojego ING 

0
SylwiaG
Były moderator
Były moderator icon
Re: Konta z upoważnieniem

Dzień dobry, 

proszę, napisz dokładniej co masz na myśli?  

Jeśli możesz, opisz na przykładzie.

4
SylwiaG
Były moderator
Były moderator icon
Re: ING nl.

Jakie jest Twoje pytanie?  🤔

0
SylwiaG
Były moderator
Były moderator icon
Re: Potwierdzenie spełnienia warunków umownych

Status wniosku możesz sprawdzić w aplikacji Moje ING. Kredyt hipoteczny – Warunki do umowy.

 

Po sprawdzeniu dokumentów będzie również wysłana odpowiednia wiadomość. Warunki do kredytu hipotecznego możesz również sprawdzić kontaktując się z infolinią banku 32 357 00 57.

0
SylwiaG
Były moderator
Były moderator icon
Re: saldo nowych srodkow pomniejszone

Dzień dobry, 

w ofercie OKO Bonus sprawdzamy ogólnie Twoje oszczędności na wszystkich kontach oszczędnościowych i lokatach do których jesteś właścicielem. 

Zatem Saldo początkowe, to stan Twoich oszczędności na 7 sierpnia.  Jeśli będziesz miała oszczędności ponad tę kwotę i wpłacić je na OKO Bonus, to będą one nowymi oszczędnościami oprocentowanymi na 7% w skali roku. 

 

Wyjaśniając na Twoim przyk

...
0
SylwiaG
Były moderator
Były moderator icon
Re: aktualizacja dokumentu tożsamości - zagranica

Paszport, zagraniczny dowód osobisty zaktualizujesz w placówce bankowej - miejscu spotkań. Jeśli nie możesz podejść osobiście, notarialnie upoważnij inną osobą 

0
SylwiaG
Były moderator
Były moderator icon
Re: Re.: BLIK - konto firmowe oraz indywidualne

Dziękujemy za Twoją sugestię i opinię. Przyjrzymy się temu. Obecnie BLIK może być przypisany tylko do jednego konta, po zalogowaniu do Mojego ING możesz je zmienić 

0
SylwiaG
Były moderator
Były moderator icon
Re: Re.: Drenaż baterii w Androidzie 13 - telefony Google Pixel

Przepraszamy za niedogodności. Nasi technicy pracują nad rozwiązaniem tej sytuacji. Jeśli kłopot dotyczy smartfona Samsung, w którym jest zainstalowana klawiatura tej firmy, to prosimy o pobranie poprawki wydanej przez producenta.

1
SylwiaG
Były moderator
Były moderator icon
Re: Wniosek o kredyt hipoteczny a zmiana projektu budowlanego

Wniosek o kredyt hipoteczny możesz złożyć po zmianie projektu i zmianie pozwolenia na budowę.

0
SylwiaG
Były moderator
Były moderator icon
Re: Powiadomienia o przychodzących przelewach

Taką usługę możesz włączyć wybierając opcje: Administracja i Narzędzia –> Administracja –> Ustawienia powiadomień.

Działa to dla wszystkich wpływów, które samodzielnie możesz określić, nie włącza się tej usługi dla każdego konta firmy osobno.

0
SylwiaG
Były moderator
Były moderator icon
Re: Brak 2FA

Nieustannie pracujemy i rozwijamy rozwiązania, które chronią finanse i które są zgodne z najnowszymi standardami bezpieczeństwa. W połowie roku, oprócz klucza U2F wprowadzimy silne uwierzytelnienie podczas każdego logowania przez przeglądarkę internetową. Oznacza to, że oprócz loginu i hasła, poprosimy o uwierzytelnienie drugim faktorem (kod sms, potwierdzeniem w aplikacji mobilnej, a dla posiadac

...
1
SylwiaG
Były moderator
Były moderator icon
Re: Nadpłata a zajęcie komornicze

Chciałabym to dla Ciebie sprawdzić, natomiast tutaj nie mam wglądu do Twojego konta. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING. Czat zajęć egzekucyjnych czynny jest w dni robocze od 8:00 do 18:00. 

0
SylwiaG
Były moderator
Były moderator icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎23-04-2018 14:49
Data ostatnich odwiedzin ‎28-07-2025 16:13
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 186
Łączna liczba otrzymanych Lajków 42
Posty, które lubię