O SylwiaG

35 Polubień
66 Rozwiązań
152 Postów
Re: Zwrot podwyzonej marży do czasu wpisu hipoteki do KW

Zwrot podwyższonej marży za brak wpisu do hipoteki dokonywany jest zgodnie z Ustawą do 60 dni od daty wpisu. Proces dotyczy klientów, którzy mają wpis do hipoteki z datą od 17.09. Ustawa nie działa wstecz. Zwroty dokonywane są od dnia uruchomienia kredytu. 
Ustawa nie przewiduje zwrotów dla klientów z ustanowioną hipoteką do 16.09. Zwrot nastąpi na rachunek służący do spłaty kredytu.


 

0
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
Re: Ciągła zmiana ilości pozostałych rat

Trudno jest nam się tutaj odnieść do tej sytuacji. Jeśli nadpłacasz kredyt, zmienia się oprocentowanie Twojego kredytu czy zawiesiłeś raty, te informacje mogą się zmieniać w harmonogramie spłat. 

Proszę skontaktuj się z naszymi doradcami hipotecznymi na czacie w Moje ING lub z naszą infolinią hipoteczną (32 357 00 57) i postaramy się sprawdzić więcej szczegółów. 

0
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
Re: Pytanie w sprawie pożyczki gotówkowej w Polsce, pracując za granicą na umowie zagranicznej

Akceptujemy dochody z pracy w krajach Unii Europejskiej, Szwajcarii, Norwegii i Wielkiej Brytanii.  Zatrudnienie powinno być od minimum 6 miesięcy. Jeśli wynagrodzenie wpływa na konto w naszym banku, wniosek o udzielenie pożyczki możesz złożyć po zalogowaniu do Mojego ING w zakładce Oferta ING. 

Możemy Cię poprosić o zaświadczenie o zatrudnieniu wypełnione przez pracodawcę lub umowę o pracę (dokum

...
0
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
Re: Wakacje kredytowe - zawieszenie raty w dniu płatności

Możesz złożyć wniosek o wakacje kredytowe nawet w dniu płatności raty. W takiej sytuacji kwot blokady powinna automatycznie wrócić na Twoje konto wieczorem. Jeśli tak się nie stało i spłata raty się zaksięgowała, skontaktuj się z czatem hipotecznym w Moim ING (dostępny po zalogowaniu) lub z infolinią: 32 357 00 57. Sprawdzimy to. Specjaliści są dla Ciebie dostępni w dni robocze od 8:00 do 20:00 or

...
0
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
Re: Aktywacja karty VISA i nadanie pinu.

Opcji aktywuj kartę  w Moim ING może nie być w kilku sytuacjach, na przykład:

- karta wydana jest na inną osobę niż użytkownik bankowości internetowej 

- jest to karta odnowiona lub wymieniona. Wtedy aktywacja jest przez użycie karty z podaniem kodu PIN ze starej karty

- aktywowałeś już kartę do płatności telefonem. Wówczas kod PIN nadawałeś po zamówieniu karty a aktywacja jest przez pierwszą tran

...
0
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
Re: Notarialne pełnomocnictwo do podpisania aneksu dot. skrócenia okresu kredytowania po nadpłacie

Każde pełnomocnictwo w formie aktu notarialnego jest indywidualnie opiniowane przez naszych radców prawnych. Jeżeli radca prawny po analizie aktu stwierdzi konieczność uzupełnienia treści dokumentu o dodatkowe zapisy, to możemy zaakceptować takie pełnomocnictwo, dopiero gdy dokument zostanie skorygowany zgodnie ze wskazówkami radcy prawnego.

Co ważne, po dostarczeniu zmodyfikowanego pełnomocnictwa

...
5
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
Re: Częściowa spłata kredytu hipotecznego

Nadpłata kredytu zawsze zmniejsza pozostały kapitał do spłaty. Po nadpłacie, zmniejszymy Ci wysokość raty, okres spłaty zostanie taki sam. 

0
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
Re: Zajęcie egzekucyjne a zablokowane środki

Spłatę zajęcia egzekucyjnego możesz zlecić na czacie po zalogowaniu do Mojego ING lub telefonicznie pod numerem 32 357 00 69.

 

0
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
Re: Kredyt gotowkowy bez zgody wspolmalzonka

Wnioskując o pożyczkę gotówkową nie wymagamy zgody współmałżonka. Pożyczka może być udzielona do 200 000 zł.

 

0
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
Re: Wakacje kredytowe ustawowe

Zgadza się - każdy kredyt hipoteczny, w tym również konsolidacyjny, jeśli jego celem było zaspokojenie własnych celów mieszkaniowych, może zostać objęty takim wsparciem. 

0
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
Re: Wspaniała nieużyteczna obsługa klijęta

Wypłata gotówki powinna być możliwa w każdej chwili. Jednak na początku roku w związku z sytuacją geopolityczną były wzmożone wypłaty. Wtedy faktycznie mógł być chwilowy brak gotówki, ale na bieżąco ją uzupełnialiśmy. 

Przy wszystkich kontach gotówkę wypłacisz bezpłatnie BLIKIEM z bankomatów ING oraz Planet Cash. Bankomaty BLIK sprawdzisz i wyszukasz na stronie: https://www.ing.pl/placowki-oddzialy-bankomaty?type=bankomat&filter=blik

...
0
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
Re: Karta czasowo zablokowana - jak odblokować?

Kartę mogłeś zablokować ze względów bezpieczeństwa. Opcja ta jest dostępna, by zabezpieczyć kartę szybko i wygodnie, gdy karta się zgubi. Natomiast kartę odblokuje tylko osoba, na którą jest ona wydana. 

 

0
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
Re: Iphone iOS 16 beta

Aktualna wersja iOS jest do 15.5 i na niej nasza aplikacja działa 

 

0
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
Re: Zwrot na zastrzeżona kartę

Tak, po zastrzeżeniu karty pieniądze powinny trafić na konto do którego była ona wydana

 

0
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
Re: Nadużycia prawne przez ING. Blokady środków.

Przez Forum nie mamy wglądu do danych w systemie, tu nie możemy zweryfikować blokad na Twoim koncie. Proszę, skontaktuj się w tej sprawie z naszą infolinią +48 32 357 00 69 lub napisz na czacie po zalogowaniu do Mojego ING 

0
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
Re: Przelew do USA

Prosimy, skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING. Sprawdzimy dlaczego był wskazany bank pośredniczący. Jeśli specjalista nie będzie mógł tego zweryfikować w trakcie rozmowy przyjmie odpowiednie zgłoszenie. Dodam, że nie mamy wpływu na wysokość opłaty banku pośredniczącego

3
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
Re: Promocje na konto oszczędniościowe

Dziękujemy za Twoją opinię. Przyjrzymy się temu 

 

 

0
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
Re: Wakacje kredytowe 2022

Ustawa została uchwalona w Sejmie. Czeka na zatwierdzenie przez Senat i podpis Prezydenta. Senat w terminie 30 dni może ją przyjąć bez zmian, uchwalić poprawki albo uchwalić odrzucenie w całości.
Będziemy się odnosić do jej zapisów w momencie zatwierdzania przez wszystkie instytucje.

0
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
Re: Opcja "Nadpłać kredyt" nie działa

Spróbuj użyć opcji nadpłaty w trybie incognito przeglądarki. Jeśli to nie pomoże, przygotuj, proszę, zrzuty ekranu i skontaktuj się z czatem w Moim ING. Nasi specjaliści hipoteczni są dla Ciebie dostępni w dni robocze w godzinach 8:00-20:00 oraz w soboty od 8:00 do 16:00.

 

2
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Brak wpłaty we wpłatomacie

Odpowiedź przekazałam tutaj

0
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
Re: Awaria wpłatomatu przy wpłacie

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Prośbę o szybkie rozpatrzenie zgłoszenia przekazałam do odpowiedniego zespołu

 

0
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Przekazaliśmy Twoją prośbę o szybkie rozpatrzenie zgłoszenia do odpowiedniego działu w naszym banku. Niestety tutaj nie mamy dostępu do danych w systemie i nie możemy sprawdzić Twojego zgłoszenia. 

Każdą reklamacją analizujemy indywidualnie, odpowiedź przekażemy Ci jak najszybciej. Proszę, poczekaj jeszcze. 

 

2
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
Re: Aplikacja Mobilna Problem

Zależy mi na wyjaśnieniu sytuacji, dlatego proszę, skontaktuj się z naszą infolinią. Chciałabym ja to dla Ciebie sprawdzić, natomiast tutaj nie mamy dostępu do danych w systemie. 

Jeśli kłopot występuje przy logowaniu do aplikacji, spróbuj zalogować się do bankowości internetowej przez przeglądarkę internetową

 

1
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
Re: Wpłatomat wciągnął pieniadze

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja Emotikon: Smutny  Dobrze, że zgłosiłeś już u nas reklamację. Na jej podstawie postaramy się jak najszybciej sprawdzić dany wpłatomat. Rozumiemy, że jest to stresująca sytuacja i brak dostępu do swoich pieniędzy jest sporym utrudnieniem, dlatego zawsze staramy się zakończyć reklamację jak najszybciej. Jeżeli możesz, to podaj numer swojej reklamacji. Przekażę prośbę o jej p

...
0
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
Re: Minimalna kwota kredytu hipotecznego

Będziemy potrzebować wyciągu z konta lub potwierdzenia na saldzie rachunku, kwoty wystarczającej do wykonania wszystkich prac zgodnie z kosztorysem. 

Pomimo rezygnacji z transz, po zakończeniu budowy musimy rozliczyć wszystkie prace. A więc będziemy prosić o zdjęcia z zakończonych prac, a także odbiór oraz ubezpieczenie nieruchomości. 

0
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎23-04-2018 14:49
Data ostatnich odwiedzin ‎01-12-2022 22:35
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 152
Łączna liczba otrzymanych Lajków 35
Posty, które lubię