Re: Ekran startowy, pole "Mam" a świadomość finansowa
Kwota "Mam", to kwota z której możesz teraz skorzystać. Dlatego też, w kwocie tej uwzględniamy limit na karcie kredytowej. Po kliknięciu w daną sekcję: Konta, Oszczędności lub Karty prezentujemy kwoty na poszczególnych produktach.
Twoją sugestię przekazaliśmy do odpowiedniego zespołu.
Re: Limit zadłużenia - automatyczne przedłużenie umowy
Umowę zawieramy na 12 miesięcy, jest ona automatycznie przedłużana i nie musisz nic robić. Umowa odnowi się na tych samych warunkach.
Pamiętaj, że warunkiem prawidłowej obsługi limitu zadłużenia w koncie jest zapewnienie w każdym miesiącu kalendarzowym, wpływów na rachunek w wysokości co najmniej 1/6 kwoty przyznanego limitu.
Spłata wykorzystanej kwoty w ramach limitu jest konieczny przy zamy
Re: Re.: Problem z platnosciami online kartami ING od 29.12.2020
Prosimy, skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING (czatujemy w dni robocze od 8:00 do 24:00 i w soboty od 8:00 do 22:00) lub telefonicznie pod numerem 32 357 00 69 (infolinia czynna jest 24/7). Sprawdzimy to.
Przykro mi, że takie masz zdanie. Standardowo decyzję ostateczną w sprawie kredytu podejmujemy w ciągu 21 dni, od dostarczenia kompletu dokumentów. Staramy się, aby jak najszybciej ją przekazać naszym klientom. Rzeczywiście oferta cieszy się sporym zainteresowaniem, jednak robimy wszystko, aby decyzję przekazać tak szybko jak to możliwe.
Jeśli jest to działka do 10 000 tys. m2 i nie ma przeznaczenia komercyjnego, a inwestycja będzie miała charakter domu całorocznego, prawdopodobnie ją sfinansujemy. Ostateczną decyzję podejmiemy, jak dostarczysz nam komplet dokumentów.
Rzeczywiście, decyzję ostateczną podejmiemy dopiero, jak dostarczysz nam komplet dokumentów. Wszystkie dokumenty analizujemy indywidualnie i na każdym etapie możemy odrzucić wniosek. W takiej sytuacji najlepiej będzie, jak skontaktujesz się z opiekunem Twojego wniosku. Sprawdzi on dla Ciebie, jakich dokumentów nam brakuje i odpowie na Twoje szczegółowe pytania
Wnioskujący klient otrzyma następujące informacje:
a. wskazanie podmiotów (nazwa banku/SKOKu),
b. informację, czy rachunek jest nadal prowadzony,
c. informację, czy jest to rachu
Adres do korespondencji zarówno Ty, jak i żona możecie zaktualizować:
- w Moim ING ( każdy w swojej bankowości, wybierając po zalogowaniu Profil/Moje dane/Dane osobiste)
- dzwoniąc do nas - (32) 357 00 69.
Adres zamieszkania możecie zmienić w Moim ING lub w naszym oddziale.
Aby zmienić adres nieruchomości, prosimy o przesłanie aktu notarialnego lub dokumentu nadania numeru porządkowego. Taki do
Proszę, skontaktuj się z nami w tej sprawie ze specjalistą, który kompletuje dla Ciebie dokumenty do wniosku kredytowego. Postaramy się to sprawdzić i wyjaśnić dla Ciebie
Reklamację wynikającą z braku dostępu do modułu Makler można zgłosić poprzez wiadomość w Moim ING lub telefonicznie pod numerem 32 357 00 32 lub 801 127 301. Proszę przygotować informacje dotyczące operacji, których nie udało się wskutek awarii wykonać.
Wielu klientów chce z nami porozmawiać, dlatego czas oczekiwania na połączenie na infolinii jest wydłużony.
Reklamację wynikającą z braku dostępu do modułu Makler możesz zgłosić poprzez wiadomość w Moim ING lub telefonicznie pod numerem 32 357 00 32 lub 801 127 301. Przygotuj proszę dokładne informacje dotyczące operacji, której nie udało Ci się wskutek awarii wykonać.
Re: Uzyskanie kredytu na budowę domu, a współwłasność
Abyśmy mogli finansować tę inwestycję, każdy właściciel działki powinien przystąpić do kredytu (wniosek o kredyt, powinniście złożyć wspólnie). Jedynym rozwiązaniem w tej sytuacji będzie wcześniejszy podział działki.
W naszej ofercie mamy różne rodzaje kont. Konto Direct akurat jest przeznaczone dla jednej osoby. Można nadać pełnomocnictwo do tego konta. Zarówno dla właściciela jak i dla pełnomocnika wydamy kartę. Oczywiście nie jest to równoznaczne z byciem współwłaścicielem. Może jednak takie pełnomocnictwo będzie wystarczające