O SylwiaG

17 Polubień
33 Rozwiązań
84 Postów
Re: Ekran startowy, pole "Mam" a świadomość finansowa

Kwota "Mam", to kwota z której możesz teraz skorzystać. Dlatego też, w kwocie tej uwzględniamy limit na karcie kredytowej. Po kliknięciu w daną sekcję: Konta, Oszczędności lub Karty prezentujemy kwoty na poszczególnych produktach. 

Twoją sugestię przekazaliśmy do odpowiedniego zespołu. 

0
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
Re: Ubezpieczenie nieruchomości, zmiana kwoty

Żeby zmienić deklarację i zwiększyć sumę ubezpieczenia, należy zrezygnować z poprzedniego i zawnioskować o nowe. Nie ma innej możliwości.
 

0
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
Re: Limit zadłużenia - automatyczne przedłużenie umowy

Umowę zawieramy na 12 miesięcy, jest ona automatycznie przedłużana i nie musisz nic robić. Umowa odnowi się na tych samych warunkach. 
Pamiętaj, że warunkiem prawidłowej obsługi limitu zadłużenia w koncie jest zapewnienie w każdym miesiącu kalendarzowym, wpływów na rachunek w wysokości co najmniej 1/6 kwoty przyznanego limitu.

 

Spłata wykorzystanej kwoty w ramach limitu jest konieczny przy zamy

...
0
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
Re: Bankomat

Dzień dobry. W Jarocinie są bankomaty w dwóch miejscach, przy Wrocławskiej 22 oraz Rynek 13.

Aktualną wyszukiwarkę bankomatów znajdziesz na stronie:  https://www.ing.pl/oddzialy-i-bankomaty?type=bankomat

 

0
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
Re: zmiana numeru telefonu do autoryzacji

Jeśli chcesz zmienić numer telefonu, to w poprzednich odpowiedziach napisaliśmy jak możesz to zrobić. 

0
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: KPiR

Napiszmy gdzie można pobrać Emotikon: Szczęśliwy KPIR można pobrać wchodząc w zakładkę Księgowość à Ewidencje, a następnie przy KPiR należy kliknąć w Opcje à Pobierz PDF. 

0
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
Re: Wplatomat pożarł 20 tysięcy

Przykro mi, że taka sytuacja miała miejsce. Czy możesz podać numer zgłoszenia reklamacyjnego? Wyślę prośbę o pilne rozpatrzenie zgłoszenia. 

0
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Problem z platnosciami online kartami ING od 29.12.2020

Prosimy, skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING (czatujemy w dni robocze od 8:00 do 24:00 i w soboty od 8:00 do 22:00) lub telefonicznie pod numerem 32 357 00 69 (infolinia czynna jest 24/7). Sprawdzimy to. 

6
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
Re: Szkoda czasu

Przykro mi, że takie masz zdanie. Standardowo decyzję ostateczną w sprawie kredytu podejmujemy w ciągu 21 dni,  od dostarczenia kompletu dokumentów. Staramy się, aby jak najszybciej ją przekazać naszym klientom. Rzeczywiście oferta cieszy się sporym zainteresowaniem, jednak robimy wszystko, aby decyzję przekazać tak szybko jak to możliwe. 

0
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
Re: Kredyt hipoteczna na dom SSZ

Jeśli jest to działka do 10 000 tys. m2 i nie ma przeznaczenia komercyjnego, a inwestycja będzie miała charakter domu całorocznego, prawdopodobnie ją sfinansujemy. Ostateczną decyzję podejmiemy, jak dostarczysz nam komplet dokumentów.

0
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
Re: Wycofanie banku po decyzji ostatecznej?

Rzeczywiście, decyzję ostateczną podejmiemy dopiero, jak dostarczysz nam komplet dokumentów. Wszystkie dokumenty analizujemy indywidualnie i na każdym etapie możemy odrzucić wniosek. W takiej sytuacji najlepiej będzie, jak skontaktujesz się z opiekunem Twojego wniosku. Sprawdzi on dla Ciebie, jakich dokumentów nam brakuje i odpowie na Twoje szczegółowe pytania Emotikon: Szczęśliwy

0
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
Re: Nie mogę założyć konta direct bez wizyty w oddziale

Obecnie nie akceptujemy takich dokumentów. Rozważymy wprowadzenie takiej funkcjonalności Emotikon: Szczęśliwy 

1
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
Re: Uczestnictwo ING Banku Śląskiego w systemie RRB

Tak, przyjmujemy wnioski klientów aby sprawdzić je w centralnej informacji o rachunkach bankowych.

Mamy na to wewnętrzną procedurę i postępujemy zgodnie z opisanym schematem działania https://www.centralnainformacja.pl/

Wnioskujący klient otrzyma następujące informacje:
a. wskazanie podmiotów (nazwa banku/SKOKu),
b. informację, czy rachunek jest nadal prowadzony,
c. informację, czy jest to rachu

...
4
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
Re: Brak przelewu

Tak, przelewy zlecane od poniedziałku do soboty po 20:00 oraz w niedzielę i święta na konto z zajęciem egzekucyjnym dostępne będą najbliższego dnia. 

Mam nadzieję, że masz już pieniądze na swoim koncie Emotikon: Szczęśliwy 

 

0
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Pytanie dotyczące decyzji

Rzeczywiście, może zdarzyć się tak, że podejmiemy od razu decyzję ostateczną. Zaczekaj proszę cierpliwie na informacje. 
 

3
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
Re: Zmiany nieistotne w trakcie budowy a kredyt hipoteczny.

Takie zmiany nie wymagają zgłoszenia Emotikon: Szczęśliwy 

0
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
Re: Aktualizacja adresu

Adres do korespondencji zarówno Ty, jak i żona możecie zaktualizować: 
- w Moim ING ( każdy w swojej bankowości, wybierając po zalogowaniu Profil/Moje dane/Dane osobiste)
- dzwoniąc do nas - (32) 357 00 69.  
Adres zamieszkania możecie zmienić w Moim ING lub w naszym oddziale.
Aby zmienić adres nieruchomości, prosimy o przesłanie aktu notarialnego lub dokumentu nadania numeru porządkowego. Taki do

...
0
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
Re: skrócenie okresu kredytowania

Proszę, skontaktuj się z nami w tej sprawie ze specjalistą, który kompletuje dla Ciebie dokumenty do wniosku kredytowego. Postaramy się to sprawdzić i wyjaśnić dla Ciebie

0
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
Re: Kiedy koniec awarii Malkera ING?!

Pracujemy nad tym, aby dostęp do modułu Makler przywrócić jak najszybciej. 

Zachęcam do śledzenia informacji na stronie: https://www.ing.pl/aktualnosci?news_id=1104777-problemy-z-dzialaniem-maklera-informacje-dla-klientow-biura-maklerskiego

0
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
Re: Modul makler

Potrzebujemy jeszcze trochę czasu. Zachęcam do śledzenia informacji na stronie: https://www.ing.pl/aktualnosci?news_id=1104777-problemy-z-dzialaniem-maklera-informacje-dla-klientow-biura-maklerskiego 

0
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Nie działa makler

Reklamację wynikającą z braku dostępu do modułu Makler można zgłosić poprzez wiadomość w Moim ING lub telefonicznie pod numerem 32 357 00 32 lub 801 127 301.  Proszę przygotować informacje dotyczące operacji, których nie udało się wskutek awarii wykonać. 

Wielu klientów chce z nami porozmawiać, dlatego czas oczekiwania na połączenie na infolinii jest wydłużony. 

2
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Nie działa makler

Reklamację wynikającą z braku dostępu do modułu Makler możesz zgłosić poprzez wiadomość w Moim ING lub telefonicznie pod numerem 32 357 00 32 lub 801 127 301.  Przygotuj proszę dokładne informacje dotyczące operacji, której nie udało Ci się wskutek awarii wykonać.

36
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
Re: Uzyskanie kredytu na budowę domu, a współwłasność

Abyśmy mogli finansować tę inwestycję, każdy właściciel działki powinien przystąpić do kredytu (wniosek o kredyt, powinniście złożyć wspólnie). Jedynym rozwiązaniem w tej sytuacji będzie wcześniejszy podział działki.

0
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
Re: Podgląd kont i kart 7 banków już w Moim ING

Ostatecznie, to bank prowadzący konto decyduje co udostępni innym podmiotom Emotikon: Smutny Skontaktuj się proszę w tej sprawie z bankiem PKO BP.

0
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
Re: Konto Direct jako wspólne

W naszej ofercie mamy różne rodzaje kont. Konto Direct akurat  jest przeznaczone dla jednej osoby. Można nadać pełnomocnictwo do tego konta. Zarówno dla właściciela jak i dla pełnomocnika wydamy kartę. Oczywiście nie jest to równoznaczne z byciem współwłaścicielem. Może jednak takie pełnomocnictwo będzie wystarczające

2
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎23-04-2018 14:49
Data ostatnich odwiedzin ‎12-04-2021 18:12
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 84
Łączna liczba otrzymanych Lajków 17
Posty, które lubię