O SylwiaG

15 Polubień
26 Rozwiązań
73 Postów
Re: Nie mogę założyć konta direct bez wizyty w oddziale

Obecnie nie akceptujemy takich dokumentów. Rozważymy wprowadzenie takiej funkcjonalności Emotikon: Szczęśliwy 

0
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
Re: Uczestnictwo ING Banku Śląskiego w systemie RRB

Tak, przyjmujemy wnioski klientów aby sprawdzić je w centralnej informacji o rachunkach bankowych.

Mamy na to wewnętrzną procedurę i postępujemy zgodnie z opisanym schematem działania https://www.centralnainformacja.pl/

Wnioskujący klient otrzyma następujące informacje:
a. wskazanie podmiotów (nazwa banku/SKOKu),
b. informację, czy rachunek jest nadal prowadzony,
c. informację, czy jest to rachu

...
0
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
Re: Brak przelewu

Tak, przelewy zlecane od poniedziałku do soboty po 20:00 oraz w niedzielę i święta na konto z zajęciem egzekucyjnym dostępne będą najbliższego dnia. 

Mam nadzieję, że masz już pieniądze na swoim koncie Emotikon: Szczęśliwy 

 

0
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Pytanie dotyczące decyzji

Rzeczywiście, może zdarzyć się tak, że podejmiemy od razu decyzję ostateczną. Zaczekaj proszę cierpliwie na informacje. 
 

3
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
Re: Zmiany nieistotne w trakcie budowy a kredyt hipoteczny.

Takie zmiany nie wymagają zgłoszenia Emotikon: Szczęśliwy 

0
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
Re: Aktualizacja adresu

Adres do korespondencji zarówno Ty, jak i żona możecie zaktualizować: 
- w Moim ING ( każdy w swojej bankowości, wybierając po zalogowaniu Profil/Moje dane/Dane osobiste)
- dzwoniąc do nas - (32) 357 00 69.  
Adres zamieszkania możecie zmienić w Moim ING lub w naszym oddziale.
Aby zmienić adres nieruchomości, prosimy o przesłanie aktu notarialnego lub dokumentu nadania numeru porządkowego. Taki do

...
0
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
Re: skrócenie okresu kredytowania

Proszę, skontaktuj się z nami w tej sprawie ze specjalistą, który kompletuje dla Ciebie dokumenty do wniosku kredytowego. Postaramy się to sprawdzić i wyjaśnić dla Ciebie

0
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
Re: Kiedy koniec awarii Malkera ING?!

Pracujemy nad tym, aby dostęp do modułu Makler przywrócić jak najszybciej. 

Zachęcam do śledzenia informacji na stronie: https://www.ing.pl/aktualnosci?news_id=1104777-problemy-z-dzialaniem-maklera-informacje-dla-klientow-biura-maklerskiego

0
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
Re: Modul makler

Potrzebujemy jeszcze trochę czasu. Zachęcam do śledzenia informacji na stronie: https://www.ing.pl/aktualnosci?news_id=1104777-problemy-z-dzialaniem-maklera-informacje-dla-klientow-biura-maklerskiego 

0
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Nie działa makler

Reklamację wynikającą z braku dostępu do modułu Makler można zgłosić poprzez wiadomość w Moim ING lub telefonicznie pod numerem 32 357 00 32 lub 801 127 301.  Proszę przygotować informacje dotyczące operacji, których nie udało się wskutek awarii wykonać. 

Wielu klientów chce z nami porozmawiać, dlatego czas oczekiwania na połączenie na infolinii jest wydłużony. 

2
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Nie działa makler

Reklamację wynikającą z braku dostępu do modułu Makler możesz zgłosić poprzez wiadomość w Moim ING lub telefonicznie pod numerem 32 357 00 32 lub 801 127 301.  Przygotuj proszę dokładne informacje dotyczące operacji, której nie udało Ci się wskutek awarii wykonać.

36
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
Re: Uzyskanie kredytu na budowę domu, a współwłasność

Abyśmy mogli finansować tę inwestycję, każdy właściciel działki powinien przystąpić do kredytu (wniosek o kredyt, powinniście złożyć wspólnie). Jedynym rozwiązaniem w tej sytuacji będzie wcześniejszy podział działki.

0
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
Re: Podgląd kont i kart 7 banków już w Moim ING

Ostatecznie, to bank prowadzący konto decyduje co udostępni innym podmiotom Emotikon: Smutny Skontaktuj się proszę w tej sprawie z bankiem PKO BP.

0
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
Re: Konto Direct jako wspólne

W naszej ofercie mamy różne rodzaje kont. Konto Direct akurat  jest przeznaczone dla jednej osoby. Można nadać pełnomocnictwo do tego konta. Zarówno dla właściciela jak i dla pełnomocnika wydamy kartę. Oczywiście nie jest to równoznaczne z byciem współwłaścicielem. Może jednak takie pełnomocnictwo będzie wystarczające

0
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
Re: Pozwolenie na budowę

Do wydania ostatecznej decyzji kredytowej potrzebujemy prawomocną decyzję o pozwoleniu na budowę.

 

2
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Wkład własny 20%

Zgadza się, wracamy do 20% wkładu własnego! Emotikon: Szczęśliwy

0
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
Re: Sumaryczne środki na kontach z uwzględnieniem kont walutowych (bieżący, średni przelicznik)

Dziękujemy, że podzieliłeś się z nami swoim pomysłem. Twoją sugestię przekazałam do zespołu zajmującego się funkcjonalnością bankowości internetowej. 

 

Zależy nam, aby nasza bankowość i wszystkie komunikaty były jasne, czytelne i przejrzyste. Zatem, pomysł z kilkoma gwiazdkami i odnośnikami nie brzmi najlepiej Emotikon: Szczęśliwy 

0
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: "Trwa optymalizacja aplikacji"

Prosimy, skontaktuj się z nami po zalogowaniu do Mojego ING, zakładka Czat lub Wiadomości. Dzięki temu będziemy mieli wgląd do danych w systemie i sprawdzimy to.

0
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
Re: konto

Prosimy zrestartuj telefon i przeinstaluj aplikację. 

 

0
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
Re: Uruchomienie II transzy

Drugą transzę Twojego kredytu uruchomimy dopiero po rozliczeniu pierwszej. Aby ją rozliczyć wyślij do nas w Moim ING wiadomość. Do wiadomości załącz zdjęcia oraz dziennik budowy. W odpowiedzi przekażemy Ci informację, czy akceptujemy dokumenty. Po ich akceptacji, możesz odwiedzić nasz oddział i zlecić dyspozycję wypłatę kolejnej transzy Emotikon: Szczęśliwy

0
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
Re: Dobranie kredytu

W opisanej przez Ciebie sytuacji nie ma możliwości dobrania pieniędzy do kredytu hipotecznego. Jeśli zależy Ci na kwocie 50 000 zł, możesz złożyć wniosek o pożyczkę gotówkową na dowolny cel.

2
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
Re: Brak zwrotu za uznaną reklamację

Faktycznie, tylko nadawca przelewu może sprawdzić dlaczego przelew do Ciebie nie dotarł Emotikon: Smutny 

Skontaktuj się proszę ze sklep, on sprawę wyjaśni w swoim banku. 

Mam nadzieję, że odzyskasz pieniądze. 

0
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
Re: Aneks umowy kredyt hipoteczny

Miło mi czytać, że nasza oferta Cię  zainteresowała Emotikon: Szczęśliwy Nie ma możliwości podpisania aneksu, żeby zmienić jej warunki. W opisanej przez Ciebie sytuacji powinieneś przyjść do naszego oddziału. Na miejscu będziesz mógł zrezygnować z poprzedniej oferty i złożyć wniosek o nową.

0
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
Re: Operat szacunkowy

Operat szacunkowy można zrobić przed uzyskaniem pozwolenia na budowę. Prawomocne pozwolenie na budowę będzie potrzebne dopiero do złożenia wniosku kredytowego. 

 

0
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
Re: Pomóż aktywować kod

Dostęp może być zablokowany przez wpisywanie błędnych danych. Wtedy będzie potrzebny nowy kod. 

Poprawność podawanych danych możesz sprawdzić na infolinii. Zadzwoń proszę na numer 32 357 00 69. Infolinia czynna jest 24/7. 

6
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎23-04-2018 14:49
Data ostatnich odwiedzin ‎17-01-2021 13:35
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 73
Łączna liczba otrzymanych Lajków 15
Posty, które lubię