O SylwiaG

34 Polubień
61 Rozwiązań
137 Postów
Re: Przelew do USA

Prosimy, skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING. Sprawdzimy dlaczego był wskazany bank pośredniczący. Jeśli specjalista nie będzie mógł tego zweryfikować w trakcie rozmowy przyjmie odpowiednie zgłoszenie. Dodam, że nie mamy wpływu na wysokość opłaty banku pośredniczącego

3
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
Re: Promocje na konto oszczędniościowe

Dziękujemy za Twoją opinię. Przyjrzymy się temu 

 

 

0
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
Re: Wakacje kredytowe 2022

Ustawa została uchwalona w Sejmie. Czeka na zatwierdzenie przez Senat i podpis Prezydenta. Senat w terminie 30 dni może ją przyjąć bez zmian, uchwalić poprawki albo uchwalić odrzucenie w całości.
Będziemy się odnosić do jej zapisów w momencie zatwierdzania przez wszystkie instytucje.

0
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
Re: Opcja "Nadpłać kredyt" nie działa

Spróbuj użyć opcji nadpłaty w trybie incognito przeglądarki. Jeśli to nie pomoże, przygotuj, proszę, zrzuty ekranu i skontaktuj się z czatem w Moim ING. Nasi specjaliści hipoteczni są dla Ciebie dostępni w dni robocze w godzinach 8:00-20:00 oraz w soboty od 8:00 do 16:00.

 

2
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Brak wpłaty we wpłatomacie

Odpowiedź przekazałam tutaj

0
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
Re: Awaria wpłatomatu przy wpłacie

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Prośbę o szybkie rozpatrzenie zgłoszenia przekazałam do odpowiedniego zespołu

 

0
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Przekazaliśmy Twoją prośbę o szybkie rozpatrzenie zgłoszenia do odpowiedniego działu w naszym banku. Niestety tutaj nie mamy dostępu do danych w systemie i nie możemy sprawdzić Twojego zgłoszenia. 

Każdą reklamacją analizujemy indywidualnie, odpowiedź przekażemy Ci jak najszybciej. Proszę, poczekaj jeszcze. 

 

2
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
Re: Aplikacja Mobilna Problem

Zależy mi na wyjaśnieniu sytuacji, dlatego proszę, skontaktuj się z naszą infolinią. Chciałabym ja to dla Ciebie sprawdzić, natomiast tutaj nie mamy dostępu do danych w systemie. 

Jeśli kłopot występuje przy logowaniu do aplikacji, spróbuj zalogować się do bankowości internetowej przez przeglądarkę internetową

 

1
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
Re: Wpłatomat wciągnął pieniadze

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja Emotikon: Smutny  Dobrze, że zgłosiłeś już u nas reklamację. Na jej podstawie postaramy się jak najszybciej sprawdzić dany wpłatomat. Rozumiemy, że jest to stresująca sytuacja i brak dostępu do swoich pieniędzy jest sporym utrudnieniem, dlatego zawsze staramy się zakończyć reklamację jak najszybciej. Jeżeli możesz, to podaj numer swojej reklamacji. Przekażę prośbę o jej p

...
0
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
Re: Minimalna kwota kredytu hipotecznego

Będziemy potrzebować wyciągu z konta lub potwierdzenia na saldzie rachunku, kwoty wystarczającej do wykonania wszystkich prac zgodnie z kosztorysem. 

Pomimo rezygnacji z transz, po zakończeniu budowy musimy rozliczyć wszystkie prace. A więc będziemy prosić o zdjęcia z zakończonych prac, a także odbiór oraz ubezpieczenie nieruchomości. 

0
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
Re: Drugi kredyt hipoteczny ta sama nieruchomość

Faktycznie jeśli posiadasz kredyt z oprocentowaniem stałym nie masz możliwości "dobrania" dodatkowej kwoty. 

W kwestii udzielenia nowego kredytu hipotecznego - aktualnie w naszej ofercie nie ma możliwości uzyskania dodatkowego kredytu, nawet jeśli posiadasz inną nieruchomość, na jakiej moglibyśmy się zabezpieczyć. 

Zachęcam do złożenia wniosku o pożyczkę gotówkową https://www.ing.pl/indywidualni/kredyty-i-pozyczki/pozyczka-gotowkowa

...
0
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
Re: Minimalna kwota kredytu hipotecznego

Dziękujemy za skorzystanie z naszej oferty kredytu Emotikon: Szczęśliwy

Tak, możesz zrezygnować z wypłaty pozostałych transz. Jednak możesz to zrobić tylko jeśli:

-inwestycja jest już zakończona, lub
-gdy posiadasz środki własne na dokończenie inwestycji.

Dyspozycję rezygnacji z wypłaty transz złożysz w naszej placówce bankowej. Możesz umówić się na spotkanie telefonicznie (32 357 00 57) lub na czacie w Moje ING. 

 

2
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Bankomat wciągnął moje pieniadze

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Proszę, zgłoś w tej sprawie reklamację. Możesz to zrobić na kilka sposób: 

- pisząc na czacie po zalogowaniu do Mojego ING 

- telefonicznie pod numerem 32 357 00 69

- osobiście w naszej placówce.

 

1
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
Re: Potwierdzenia transakcji

Taka sytuacja może być, jeśli korzystasz z Mozilla Firefox. Proszę, zmień w przeglądarce ustawienia związane ze sposobem otwierania dokumentów PDF. Zrobisz to w zakładce: Ustawienia- Ogólne. Następnie przewiń zawartość strony do sekcji: Pliki i Aplikacje. W części poświęconej Aplikacjom dla Dokumentu PDF ustaw jedną z opcji: "Zawsze pytaj" lub "Zapisz plik". 

Możesz też skorzystać z innej przegląd

...
0
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
Re: Transakcja kartą FACEBK fbmeads IE

Chciałabym to dla Ciebie sprawdzić, natomiast tutaj nie mam dostępu do danych w systemie. Proszę, skontaktuj się z nami w tej sprawie na czacie po zalogowaniu do Mojego ING lub telefonicznie pod numerem 32 357 00 69. 

Jeśli są to transakcje kartą, to zalecam zastrzec kartę. Możesz to zrobić w bankowości internetowej lub na naszej infolinii. 

2
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
Re: Kredyt hipoteczny - decyzja ostateczna

Decyzję przekazujemy do 21 dni kalendarzowych, od momentu otrzymania kompletu dokumentów. 

0
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
Re: Przelew expresowy

Wczoraj (28.02.2002 r.) były kłopoty z realizacją przelewów natychmiastowych. Prosimy, sprawdź historię swoich transakcji. Jeśli przelew nie został zrealizowany, ponów go. 

Przepraszamy za utrudnienia 

0
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
Re: Zmiana umowy, oprocentowanie stałe na 5lat

Umożliwiamy złożenie wniosku o zmianę oprocentowania na stałe wszystkim kredytobiorcom. W związku z aktualnymi podwyżkami stóp procentowych wnioski te cieszą się bardzo dużym zainteresowaniem, stąd aktualnie dostępny termin na umówienie spotkania w tej sprawie uległ wydłużeniu. 
Nasza propozycja stałego oprocentowania jest aktualizowana co tydzień na stronie w oparciu o tendencje stawek stóp proce

...
0
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
Re: Kilka słów o standardach ING

Zdajemy sobie sprawę, że jest to dla Ciebie ważne. Dlatego prosimy, skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING lub telefonicznie. 

Tutaj nie mamy dostępu do Twoich danych i nie możemy tego wyjaśnić

 

4
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Makler znowu nie działa

Jeśli w wyniku niedostępności Maklera poniosłeś straty, proszę złóż reklamację. Każde zgłoszenie rozpatrujemy indywidualnie. 

Reklamację możesz złożyć:

- po zalogowaniu do Maklera w zakładce Wiadomości

- telefoniczne pod numerem 32 357 00 32. Infolinia czynna jest w dni robocze od 8:00 do 18:00.

 

Przepraszamy za niedogodności. 

0
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Wcześniejsza całkowita spłata kredytu hipotecznego z ratą malejącą

Zgadza się, odsetek nie zwracamy. Płacisz je tylko za okres, z którego korzystałeś z kredytu - nie pobieramy odsetek za okres niewykorzystany.  W przypadku wcześniejszej całkowitej spłaty kredytów hipotecznych, udzielonych od 22 lipca 2017 r, a spłaconych/nadpłaconych od 11 września 2019 r. rozliczamy pobraną prowizję za ich udzielenie proporcjonalnie do rzeczywistego okresu spłaty.

0
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Dziwna płatność kartą

Numer konta który podajesz, jest naszym wewnętrznym numerem. Służy on do rozliczeń, dlatego często się powtarza. Jeśli zauważysz nieuprawnioną transakcję kartą, w pierwszej kolejności zastrzeż ją. Zrobisz to w Moim ING lub na całodobowej infolinii pod numerem 32 357 00 12. Następnie zgłoś nam reklamację. Do zgłoszenia przygotuj informacje o transakcji i jeśli masz, zgłoszenie z policji. Każde taki

...
0
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
Re: Blokada konta oszczednościowego

Tak, rodzic może wycofać zgodę na samodzielne dysponowanie rachunkiem. Wtedy Ty przelewu nie wyślesz. Zgodę taką może rodzic wycofać/ wyrazić po zalogowaniu do swojej bankowości internetowej lub w naszej placówce. 

W tym celu, po zalogowaniu do Mojego ING należy wybrać z dostępnych produktów konto dziecka. Następnie na dole widoku wybierz Ustaw w Panelu rodzica/opiekuna prawnego.

 

0
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
Re: Huawey bez googla

Nie mamy jeszcze decyzji o udostępnieniu aplikacji w AppGallery. Cały czas analizujemy ten temat. Prosimy o cierpliwość

1
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
Re: Upływ terminu ważności karty z własnym wizerunkiem

Dwa miesiące przed upływem daty ważności Twojej karty rozpoczyna się proces jej odnowienia. Od momentu rozpoczęcia tego procesu nie będziesz mógł zmienić wizerunku na Twojej karcie. W pozostałym czasie, wizerunek karty możesz zmienić w Moim ING:
- w zakładce Moje Finanse wybierz kartę Visa Zbliżeniowa
- po prawej stronie kliknij Zmień wizerunek karty
- zaprojektuj kartę samodzielnie lub wybierz wz

...
0
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎23-04-2018 14:49
Data ostatnich odwiedzin ‎22-06-2022 19:43
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 137
Łączna liczba otrzymanych Lajków 34
Posty, które lubię