Kredyty i pożyczki

Odpowiedz

NOWY RAPORT BIK PO JAKIM CZASIE BANK POBIERZE

Witam
Mam pytanie do zapytania z BIK przy wniosku kredytowym.
Chciałam złożyć w ING  Biznes wniosek o kredyt   ale cały czas wyskakuje komunikat że nie możemy udzielić finasowania ze względu na historie kredytową z BIK ale w chwili składania wniosku nie zostaje pobierany raport z BIK. Ostatni pobrany był raport z BIK z ING widnieje z datą 6.12 2023. Z tego co pamiętam został pobrany przy sprawdzaniu finansowania w bakowości internetowej wniosku o refinasowanie kredytu i tam może popełniłam błąd przy wprowadzaniu wniosku . BIK w dniu 6.12.2023 był ok bez opóźnień na zielono . 
Zwracam się z pytaniem kiedy przy kolejnym wniosku zostanie pobrany nowy raport BIK ? 

Jaki okres musi minąć aby bank pobrał nowy raport BIK?

Odpowiedz
0 Lajków
tomek8228
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
28-02-2024
Wiadomość 1 z 2 (1 571 wyświetleń)

Re: NOWY RAPORT BIK PO JAKIM CZASIE BANK POBIERZE

Witaj,
Twoja sprawa wymaga indywidualnej analizy. Przez Społeczność nie możemy potwierdzić Twoich danych. Dlatego proszę, skontaktuj się z nami przez ING Business - Dokumenty i wiadomości - Nowa widomości - Grupa wiadomości: Pytania i reklamacja. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
177
41
23-04-2018
Wiadomość 2 z 2 (1 506 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Przelew na Ukrainę

Próbowałem zrobić przelew walutowy w złotówkach i nie zadziałało (przycisk Wyślij przelew był wyszarzony jak wybrałem walutę złotówki). Natomiast z konta w Pekao S.A. zrobiłem przelew walutowy w złotó...

27-07-2024
Re.: Decyzja w procesie NWH

Cześć, mój doradca również złożył mój wniosek przez NWH. Czy długo ostatecznie czekałaś na decyzję ostateczną?. Mój kompletny wniosek złożyliśmy 22.07 i zastanawiam się ile czasu od tego może być pode...

26-07-2024
Re.: Problem z płatnościami zbliżeniowymi

Proszę w pierwszej kolejności w bankowości internetowej w szczegółach karty wyłączyć zbliżeniowość na karcie. Następnie, proszę dokonać płatności z kodem PIN i na nowo uruchomić płatności zbliżeniowe ...

26-07-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy