25-07-2020 09:03
26-07-2020 09:30
Parametry techniczne i wydajność telefonu mają znaczenie w działaniu każdej aplikacji, w tym także naszej.
27-07-2020 15:41
28-07-2020 16:16
@daro4577 Możesz włączyć inne aplikacje, natomiast mogą one wpłynąć pośrednio na szybkość działania naszej aplikacji.
29-07-2020 09:54
30-07-2020 08:56
daro4577, ostatnio udostępniliśmy aktualizację naszej aplikacji - jeśli jej nie pobrałeś, mogą pojawiać się błędy w korzystaniu ze starszej wersji. Sprawdź proszę, czy masz aktualną wersję w sklepie Play lub App Strore 😊
Jeśli aplikację masz aktualną (obecnie jest to wersja 3.5.1), proszę spróbuj wyczyścić dane i pamięć aplikacji w ustawieniach telefonu. Daj znać, czy udało Ci się zalogować 😉
30-07-2020 14:33
31-07-2020 14:42
Proszę napisz do nas jaką masz wersję aplikacji i jakiego używasz telefonu?
31-07-2020 18:45
01-08-2020 20:34
Prosimy zrestartuj telefon i przeinstaluj aplikację.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025