Odpowiedz

Re: konto

Po ostatniej aktualizacji aplikacji aplikacja wolno się uruchamia i zawiesza czy to może być winna telefonu
Odpowiedz
0 Lajków
daro4577
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
12
0
27-06-2020
Wiadomość 11 z 24 (9 973 wyświetleń)

Re: konto

Parametry techniczne i wydajność telefonu mają znaczenie w działaniu każdej aplikacji, w tym także naszej. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaR
Były moderator
Były moderator icon
168
22
02-11-2016
Wiadomość 12 z 24 (9 948 wyświetleń)

Re: konto

Mam jeszcze jedno pytanie czy podczas używania aplikacji moje Ing mobile mogę włączyć inne aplikacje
Odpowiedz
0 Lajków
daro4577
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
12
0
27-06-2020
Wiadomość 13 z 24 (9 923 wyświetleń)

Re: konto

@daro4577 Możesz włączyć inne aplikacje, natomiast mogą one wpłynąć pośrednio na szybkość działania naszej aplikacji.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
646
133
12-04-2017
Wiadomość 14 z 24 (9 890 wyświetleń)

Re: konto

Mam problem z aplikacją moje Ing mobile nie działa przycisk zaloguj nie mogę wpisać pinu proszę naprawić tom aplikacje czekam
Odpowiedz
0 Lajków
daro4577
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
12
0
27-06-2020
Wiadomość 15 z 24 (9 853 wyświetleń)

Re: konto

daro4577, ostatnio udostępniliśmy aktualizację naszej aplikacji - jeśli jej nie pobrałeś, mogą pojawiać się błędy w korzystaniu ze starszej wersji. Sprawdź proszę, czy masz aktualną wersję w sklepie Play lub App Strore 😊

Jeśli aplikację masz aktualną (obecnie jest to wersja 3.5.1), proszę spróbuj wyczyścić dane i pamięć aplikacji w ustawieniach telefonu. Daj znać, czy udało Ci się zalogować 😉



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
615
129
19-03-2018
Wiadomość 16 z 24 (9 827 wyświetleń)

Re: konto

Dalej to samo aplikacja działa wolno i zawiesza się nawet nie działa ten przycisk zaloguj nie da się wpisać pinu proszę naprawić tom aplikacje stara wersja lepiej działa a tu co chwile awarie czekam
Odpowiedz
0 Lajków
daro4577
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
12
0
27-06-2020
Wiadomość 17 z 24 (9 820 wyświetleń)

Re: konto

Proszę napisz do nas jaką masz wersję aplikacji i jakiego używasz telefonu?

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 18 z 24 (9 768 wyświetleń)

Re: konto

Moje Ing mobile wersja 3.5.1 telefon huawei p8 lite
Odpowiedz
0 Lajków
daro4577
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
12
0
27-06-2020
Wiadomość 19 z 24 (9 752 wyświetleń)

Re: konto

Prosimy zrestartuj telefon i przeinstaluj aplikację. 

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
SylwiaG
Były moderator
Były moderator icon
185
42
23-04-2018
Wiadomość 20 z 24 (9 719 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Zamknięcie IKZE bez wpłat

Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?

13-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.

12-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Witam,

Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny

...

12-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy