Odpowiedz

Re: konto

Po ostatniej aktualizacji aplikacji aplikacja wolno się uruchamia i zawiesza czy to może być winna telefonu
Odpowiedz
0 Lajków
daro4577
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
12
0
27-06-2020
Wiadomość 11 z 24 (10 057 wyświetleń)

Re: konto

Parametry techniczne i wydajność telefonu mają znaczenie w działaniu każdej aplikacji, w tym także naszej. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaR
Były moderator
Były moderator icon
168
22
02-11-2016
Wiadomość 12 z 24 (10 032 wyświetleń)

Re: konto

Mam jeszcze jedno pytanie czy podczas używania aplikacji moje Ing mobile mogę włączyć inne aplikacje
Odpowiedz
0 Lajków
daro4577
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
12
0
27-06-2020
Wiadomość 13 z 24 (10 007 wyświetleń)

Re: konto

@daro4577 Możesz włączyć inne aplikacje, natomiast mogą one wpłynąć pośrednio na szybkość działania naszej aplikacji.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
649
133
12-04-2017
Wiadomość 14 z 24 (9 974 wyświetleń)

Re: konto

Mam problem z aplikacją moje Ing mobile nie działa przycisk zaloguj nie mogę wpisać pinu proszę naprawić tom aplikacje czekam
Odpowiedz
0 Lajków
daro4577
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
12
0
27-06-2020
Wiadomość 15 z 24 (9 937 wyświetleń)

Re: konto

daro4577, ostatnio udostępniliśmy aktualizację naszej aplikacji - jeśli jej nie pobrałeś, mogą pojawiać się błędy w korzystaniu ze starszej wersji. Sprawdź proszę, czy masz aktualną wersję w sklepie Play lub App Strore 😊

Jeśli aplikację masz aktualną (obecnie jest to wersja 3.5.1), proszę spróbuj wyczyścić dane i pamięć aplikacji w ustawieniach telefonu. Daj znać, czy udało Ci się zalogować 😉



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
616
129
19-03-2018
Wiadomość 16 z 24 (9 911 wyświetleń)

Re: konto

Dalej to samo aplikacja działa wolno i zawiesza się nawet nie działa ten przycisk zaloguj nie da się wpisać pinu proszę naprawić tom aplikacje stara wersja lepiej działa a tu co chwile awarie czekam
Odpowiedz
0 Lajków
daro4577
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
12
0
27-06-2020
Wiadomość 17 z 24 (9 904 wyświetleń)

Re: konto

Proszę napisz do nas jaką masz wersję aplikacji i jakiego używasz telefonu?

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 18 z 24 (9 852 wyświetleń)

Re: konto

Moje Ing mobile wersja 3.5.1 telefon huawei p8 lite
Odpowiedz
0 Lajków
daro4577
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
12
0
27-06-2020
Wiadomość 19 z 24 (9 836 wyświetleń)

Re: konto

Prosimy zrestartuj telefon i przeinstaluj aplikację. 

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
SylwiaG
Były moderator
Były moderator icon
185
42
23-04-2018
Wiadomość 20 z 24 (9 803 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze

Przekazałam Twoją prośbę do jednostki, która zajmuje się zgłoszeniem.

27-12-2025
Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze

Po czterech miesiącach taka sama sytuacja. Pieniądze włożone do wpłatomatu, dziwne dźwięki, komunikat o awarii, brak zaksięgowania na koncie. Sprawa zgłoszona natychmiast. Rozpatrywanie jej trwa już o...

27-12-2025
Re: Re.: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Nie wiem z jakiego systemu operacyjnego korzystasz. W przypadku Androida, na kłopot z wyświetleniem strony logowania, może pomóc wstrzymanie aplikacji w ustawieniach telefonu. A następnie ponowne jej

...

26-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy