25-07-2020 09:03
26-07-2020 09:30
Parametry techniczne i wydajność telefonu mają znaczenie w działaniu każdej aplikacji, w tym także naszej.
27-07-2020 15:41
28-07-2020 16:16
@daro4577 Możesz włączyć inne aplikacje, natomiast mogą one wpłynąć pośrednio na szybkość działania naszej aplikacji.
29-07-2020 09:54
30-07-2020 08:56
daro4577, ostatnio udostępniliśmy aktualizację naszej aplikacji - jeśli jej nie pobrałeś, mogą pojawiać się błędy w korzystaniu ze starszej wersji. Sprawdź proszę, czy masz aktualną wersję w sklepie Play lub App Strore 😊
Jeśli aplikację masz aktualną (obecnie jest to wersja 3.5.1), proszę spróbuj wyczyścić dane i pamięć aplikacji w ustawieniach telefonu. Daj znać, czy udało Ci się zalogować 😉
30-07-2020 14:33
31-07-2020 14:42
Proszę napisz do nas jaką masz wersję aplikacji i jakiego używasz telefonu?
31-07-2020 18:45
01-08-2020 20:34
Prosimy zrestartuj telefon i przeinstaluj aplikację.
Przepraszamy za dłuższy czas odpowiedzi. Temat jest analizowany po naszej stronie. Damy znać jeśli wprowadzone będą zmiany w tym zakresie.
28-03-2024Dzień dobry,
Czy ma już Pani decyzję?
Ja złożyłam wniosek 6.03, od 8.03 jest w analizie. Nie proszono mnie o dodatkowe dokumenty, miałam operat zewnętrzny, 19.03 ING sprawdzał mnie w BIK i nadal beż żad
... 28-03-2024Czyli tak samo potwierdzacie to co pisałem wcześniej, nic tylko piszecie o algorytmie który z bezpieczeństwem nie ma nic wspólnego. Jesteście jedynym bankiem w PL który umożliwia wysłanie przelewu bez
... 28-03-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
22 | |
10 | |
8 | |
7 | |
6 |