25-07-2020 09:03
26-07-2020 09:30
Parametry techniczne i wydajność telefonu mają znaczenie w działaniu każdej aplikacji, w tym także naszej.
27-07-2020 15:41
28-07-2020 16:16
@daro4577 Możesz włączyć inne aplikacje, natomiast mogą one wpłynąć pośrednio na szybkość działania naszej aplikacji.
29-07-2020 09:54
30-07-2020 08:56
daro4577, ostatnio udostępniliśmy aktualizację naszej aplikacji - jeśli jej nie pobrałeś, mogą pojawiać się błędy w korzystaniu ze starszej wersji. Sprawdź proszę, czy masz aktualną wersję w sklepie Play lub App Strore 😊
Jeśli aplikację masz aktualną (obecnie jest to wersja 3.5.1), proszę spróbuj wyczyścić dane i pamięć aplikacji w ustawieniach telefonu. Daj znać, czy udało Ci się zalogować 😉
30-07-2020 14:33
31-07-2020 14:42
Proszę napisz do nas jaką masz wersję aplikacji i jakiego używasz telefonu?
31-07-2020 18:45
01-08-2020 20:34
Prosimy zrestartuj telefon i przeinstaluj aplikację.
Nie mamy tutaj wglądu do systemu bankowego. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING lub telefonicznie z infolinią pod numerem 32 357 00 69, tylko w ten sposób możemy przyjąć reklamację.
18-12-2024w dniu 18.12 robilem wpłate pieniedzy ok 19.10 nr wplatomatu R N E T S F 11 , kwota 900 zl , nie została zaksiegowana a bankomat przestał działać co jest z moimi środkami ?
18-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
12 | |
11 | |
6 | |
4 | |
4 |