24-12-2019 17:25
Przykro mi, w tym przypadku do czasu zamówienia nowego dowodu osobistego nie będzie możliwości odblokowania bankowości czy zamówienia nowej karty
Konieczna jest wizyta w oddziale, aby wskazać inny dokument tożsamości - np. paszport.
17-02-2020 16:26
17-02-2020 17:24
?
19-05-2020 09:09
09-06-2020 09:15
09-06-2020 09:17
09-06-2020 09:23
Swoją bankowość możesz odblokować na naszej stronie: https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/centrum-pomocy
Jeśli potrzebujesz wsparcia w tym zakresie skontaktuj się z nami telefonicznie lub na czacie, pomożemy Ci.
29-12-2020 11:16
11-02-2021 10:59
11-02-2021 14:20
Jeżeli podałaś błędne hasło, to dostęp do bankowości internetowej odblokujesz wchodząc w zakładkę Problemy z logowaniem > Centrum pomocy > Nadaj nowe hasło. Wystarczy, że wypełnisz formularz i potwierdzisz zmianę hasła kodem autoryzacyjnym.
Dzień dobry
Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)
pozdrawiam
Rafał
05-12-2025Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc
... 04-12-2025Nie jestem w tej dziedzinie expertem, ale z tego co się orientowałem to SMS'y mogą być podrabiane - czyli wszystko wygląda poprawnie a jednak nie jest.
A PUSH notyfikacje są odporne na takie ataki, al
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |