Bankowość internetowa

Odpowiedz
Highlighted

Re: Re.: Odblokowanie dostępu do bankowości internetowej

Przykro mi, w tym przypadku do czasu zamówienia nowego dowodu osobistego nie będzie możliwości odblokowania bankowości czy zamówienia nowej karty Emotikon: Smutny Konieczna jest wizyta w oddziale, aby wskazać inny dokument tożsamości - np. paszport. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. .
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
207
63
04-09-2015
Wiadomość 21 z 24 (604 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Odblokowanie dostępu do bankowości internetowej

 
Odpowiedz
0 Lajków
jusurb1162
Nowy w branży
Nowy w branży icon
1
0
17-02-2020
Wiadomość 22 z 24 (375 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Odblokowanie dostępu do bankowości internetowej

?

Odpowiedz
0 Lajków
Asia84
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
6
0
28-11-2019
Wiadomość 23 z 24 (370 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Odblokowanie dostępu do bankowości internetowej

Tak
Odpowiedz
0 Lajków
grawod7033
Nowy w branży
Nowy w branży icon
1
0
19-05-2020
Wiadomość 24 z 24 (67 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Nie udało się pobrać danych WRP0000

Witam,
chciałam się dowiedzieć czy w ogóle są prowadzone jakieś prace w kierunku uruchomienia aplikacji dla każdego klienta? Mija już kolejny miesiąc kiedy nie mogę się zalogować do aplikacji na telefo

...

31-05-2020
Zmiana oprocentowania a harmonogram pożyczki

Dzień dobry, mam pytanie odnośnie wpływu zmiany oprocentowania na nadpłatę pożyczki. Po ostatniej zmianie oprocentowania mój harmonogram nie uwzględnia kwoty nadpłaty... co się stało ze środkami? Poka...

31-05-2020
Re: Pomóż aktywować kod

Jeśli zamówiłeś kolejny kod aktywacyjny na naszej stronie internetowej, to wyślemy go pocztą na wskazany w systemie adres do korespondencji. 
Proszę, zadzwoń na naszą infolinią pod numerem +48 32 357

...

31-05-2020
Najbardziej pomocni użytkownicy