Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz

Brak uprawnień do obciążania rachunku

Witam. Tak jak w temacie mam brak uprawnień do korzystania z konta . otrzymalem wiadomość że muszę zweryfikowac tożsamość i uzasadnić dlaczego otrzymyałem przelew na rózne inne dane osobowe ? a Czy to jest Przestępstwo ? . odblokujją mi konto ? podedjrzenie prania pieniędzy, Jak się z tego wytłumaczyć aby odblokowali.?. Nic złego nie zrobiłem a otrzymywalem tylko przelewy na nie swoje dane .. 

Odpowiedz
0 Lajków
bladekxd
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
30-10-2020
Wiadomość 1 z 9 (5 478 wyświetleń)

Re: Brak uprawnień do obciążania rachunku

@baldekxd Na swoje konto powinieneś otrzymywać przelewy na swoje dane. W tej sprawie proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING lub na naszej infolinii. 





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
711
162
04-09-2015
Wiadomość 2 z 9 (5 430 wyświetleń)

Re: Brak uprawnień do obciążania rachunku

Dobrze skontaktuje się
Pozdrawiam
Odpowiedz
0 Lajków
bladekxd
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
30-10-2020
Wiadomość 3 z 9 (5 324 wyświetleń)

Re.: Brak uprawnień do obciążania rachunku

Witam
Wyskoczył mi ten sam problem.
Brak uprawnień do obciążenia rachunku.
A w ten sam dzień jeszcze przelew robiłam, chciałam zrobić kolejny i niestety wyskakują mi takie informacje.
Do tego dochodzi jeszcze że nie mogę korzystać z karty?.
O co chodzi?
Co się stało?
Odpowiedz
0 Lajków
Kasica
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
05-03-2021
Wiadomość 4 z 9 (4 604 wyświetleń)

Re: Re.: Brak uprawnień do obciążania rachunku

@Kasica Na naszej społeczności nie możemy sprawdzić niczego w naszych systemach. Sprawdzimy to dla Ciebie podczas kontaktu z nami na czacie, który możesz rozpocząć w swojej bankowości internetowej (dni robocze 8-24 i soboty 8-22) lub telefonicznie pod numerem 32 357 00 69 (24/7). Nasi specjaliści odpowiedzą na Twoje pytania. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
689
217
12-10-2015
Wiadomość 5 z 9 (4 546 wyświetleń)

Re.: Brak uprawnień do obciążania rachunku

Witam

Przy próbie wykonania transakcji wyskakuje mi informacja Brak uprawnień do obciążania rachunku. Nie mogę również płacić kartą. Pieniądze na koncie mam. O co chodzi
Odpowiedz
0 Lajków
dagmaraziaja92
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
28-01-2022
Wiadomość 6 z 9 (2 571 wyświetleń)

Re: Re.: Brak uprawnień do obciążania rachunku

@dagmaraziaja92 Przykro mi, natomiast przez to forum nie możemy sprawdzić w systemie bankowym, z jakiego powodu Twoje konto jest zablokowane do obciążenia. Proszę, napisz do nas w tej sprawie na czacie w Moim ING lub zadzwoń do nas na numer +48 32 357 00 69. Infolinia jest całodobowa. Wyjaśnimy to dla Ciebie.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
430
102
12-04-2017
Wiadomość 7 z 9 (2 458 wyświetleń)

Re: Re.: Brak uprawnień do obciążania rachunku

Niesyty w sytuacjach kryzysowych jw. infolinia ING jest bardzo mało kompetentna. Od wczoraj rozmawiałem już z 4 konsultantami i każdy pyta o to samo, konsultuje się godzinami, a finalnie udziela błędnej informacji. Dodatkowo obsługa infolinii twierdzi, nie posiadają informacji na temat wcześniejszych rozmów i ustaleń jakie były poczynione. Nie tak powinna wyglądać obsługa w instytucji jaką jest bank.
Odpowiedz
0 Lajków
Szym_ek
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
11-08-2022
Wiadomość 8 z 9 (433 wyświetleń)

Re: Re.: Brak uprawnień do obciążania rachunku

Przez naszą społeczność nie mamy dostępu do danych w naszych systemach. Ciężko nam się odnieść do tego, co opisałeś. Rzeczywiście nasi specjaliści podczas rozmowy nie mają bezpośredniego wglądu do poprzedniej rozmowy z innym specjalistą, ale zawsze starają się wyjaśnić sprawę klienta. Niestety niektóre przypadki są bardziej złożone i ich konsultacja może potrwać dłużej. Rozumiem jednak, że nie było to dla Ciebie komfortowe. Jeżeli temat klienta jest bardziej złożony i wymaga weryfikacji przez naszych analityków, to specjaliści zazwyczaj proponują wtedy reklamację, na którą analityk odpowiada zazwyczaj przez wiadomość w naszej bankowości internetowej lub pisemnie na adres do korespondencji. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
689
217
12-10-2015
Wiadomość 9 z 9 (352 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Odpowiedź Rzecznika Finasowego w sprawie przedłużenia stałej stopy

Zatem stanowisko RF sie nie zmienilo, jakis czas temu otrzymalem ponizsza odpowiedz:

 

"Z powyższego wynika, że to kredytobiorca decyduje na jaki okres zamierza skorzystać z wakacji kredytowych. Bank po

...

19-08-2022
Re.: Odpowiedź Rzecznika Finasowego w sprawie przedłużenia stałej stopy

Dziś też otrzymałem aktualizacje stanowiska od rzecznika  W treści otrzymanego pisma zawarte jest stanowisko:

 

Jak słusznie zauważył Pan we wiadomości mailowej przesłanej do Rzecznika, zgodnie z
treścią

...

19-08-2022
Re.: Odpowiedź Rzecznika Finasowego w sprawie przedłużenia stałej stopy

W załączniku druga strona. Chodziło o to, że ING uniemożliwia złożenie kolejnych wniosków gdy zawnioskowałem o 4 miesiące w bieżącym roku.

19-08-2022
Najbardziej pomocni użytkownicy