Odpowiedz

Pliki HBCI, OFX

Witam 

Czy bank wspiera HBCI/FinTS ? Kolejne pytanie, czy bank wspiera bezpośrednie połączenia OFX ? 

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
Radecki
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
32
9
25-09-2018
Wiadomość 1 z 10 (38 914 wyświetleń)

Re: Pliki HBCI, OFX

Napisz proszę co dokładnie masz na myśli? Emotikon: Szczęśliwy Z czym wiąże się Twoje pytanie?



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
586
125
19-03-2018
Wiadomość 2 z 10 (38 862 wyświetleń)

Re: Pliki HBCI, OFX

Chciałbym pobierać wyciągi do programu iFinance
Odpowiedz
0 Lajków
Radecki
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
32
9
25-09-2018
Wiadomość 3 z 10 (38 858 wyświetleń)

Re: Pliki HBCI, OFX

Do obsługi przez systemy zewnętrzne spróbuj wykorzystać format MT940, w którym również udostępniamy wyciągi w Moim ING. Dodatkowo listę transakcji możesz pobrać w formacie CSV z poziomu historii transakcji po wybraniu opcji: „Pobierz listę transakcji”. 

 

Wspomniane przez Ciebie formaty dotyczą indywidualnych nazw plików zewnętrznego programu i tych plików obecnie nie wspieramy. Dodałam jednak tę informację, jako Twoja sugestię na usprawnienie naszych usług. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaR
Były moderator
Były moderator icon
168
22
02-11-2016
Wiadomość 4 z 10 (38 659 wyświetleń)

Re: Pliki HBCI, OFX

Inną sprawą jest, że nie ma obecnie możliwości automatyzacji pobierania plików MT940 czy CSV - za każdym razem trzeba się przeklikiwać przez filtry, żeby sobie pobrać to, o co chodzi - efektywność pracy przy takim podejściu jest znikoma.

Odpowiedz
0 Lajków
ArekK
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
54
24
11-04-2017
Wiadomość 5 z 10 (37 763 wyświetleń)

Re: Pliki HBCI, OFX

Dziękujemy za Twoją sugestię - zapisaliśmy ją. Cały czas rozwijamy system i weryfikujemy opinie naszych klientów. Niestety w najbliższym czasie nie przewidujemy opcji zapisywania ustawień filtrów na historii transakcji.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaR
Były moderator
Były moderator icon
168
22
02-11-2016
Wiadomość 6 z 10 (37 743 wyświetleń)

Re: Pliki HBCI, OFX

W ING Business funkcjonalności co do formatu eksportu plików i tworzenia szablonów jest więcej i tu wielki plus dla ING

Odpowiedz
0 Lajków
guren
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
41
3
08-04-2017
Wiadomość 7 z 10 (37 710 wyświetleń)

Re: Pliki HBCI, OFX

Tyle, że ING Business nie jest dostępny dla małych przedsiębiorców, którzy dzisiaj nie są już kolesiami z warzywniaków, ale często to firmy technologiczne, sprzedające produkty elektronicznie, a więc mające wymagania związane z jakąś automatyzacją rozliczeń.

 

Brak tego typu narzędzi w ING dla firm, brak dostępu do ING Business skutecznie utrudnia im działalność. 

 

Odpowiedz
0 Lajków
ArekK
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
54
24
11-04-2017
Wiadomość 8 z 10 (37 703 wyświetleń)

Re.: Pliki HBCI, OFX

Czy bank obsługuje HBCI(+) w INGbusiness? synchronizacja zmian / połączenie z programami finansowymi?
Ręczne pobieranie plików CSV/MT940 to nie jest opcja dla rozwiązania biznesowego myślę.

Dziękuję bardzo
Odpowiedz
0 Lajków
mucnet
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
09-08-2022
Wiadomość 9 z 10 (19 054 wyświetleń)

Re: Re.: Pliki HBCI, OFX

Nie obsługujemy formatu pliku *.hbci Generalnie, w bankowości internetowej nie korzystamy z rozwiązań firmy Microsoft.

W INGBusiness mamy inne metody autoryzacji logowania / akceptacji przelewów.
Format plików z informacjami zwrotnymi to standardowo plik płaski typu MT940 MT942 lub plik w formacie *xml

Zapraszam do zapoznania się z informacjami zaprezentowanymi na stronie banku pod linkiem : https://www.ing.pl/przedsiebiorstwa-i-jst/centrum-pomocy-online

Dodatkowo zapraszam do zapoznania się z informacjami o dodatkowych formach komunikowania się z systemem bankowym - https://www.ing.pl/ingbusiness/webservice



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1095
216
07-06-2017
Wiadomość 10 z 10 (18 994 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: [UX] [Historia] [datepicker] Bardzo niewygodny tooltip

Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.

08-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy