23-10-2018 18:19
Witam
Czy bank wspiera HBCI/FinTS ? Kolejne pytanie, czy bank wspiera bezpośrednie połączenia OFX ?
25-10-2018 14:12
Napisz proszę co dokładnie masz na myśli? Z czym wiąże się Twoje pytanie?
25-10-2018 14:36
06-11-2018 15:00
Do obsługi przez systemy zewnętrzne spróbuj wykorzystać format MT940, w którym również udostępniamy wyciągi w Moim ING. Dodatkowo listę transakcji możesz pobrać w formacie CSV z poziomu historii transakcji po wybraniu opcji: „Pobierz listę transakcji”.
Wspomniane przez Ciebie formaty dotyczą indywidualnych nazw plików zewnętrznego programu i tych plików obecnie nie wspieramy. Dodałam jednak tę informację, jako Twoja sugestię na usprawnienie naszych usług.
18-01-2019 14:50
Inną sprawą jest, że nie ma obecnie możliwości automatyzacji pobierania plików MT940 czy CSV - za każdym razem trzeba się przeklikiwać przez filtry, żeby sobie pobrać to, o co chodzi - efektywność pracy przy takim podejściu jest znikoma.
18-01-2019 16:48
Dziękujemy za Twoją sugestię - zapisaliśmy ją. Cały czas rozwijamy system i weryfikujemy opinie naszych klientów. Niestety w najbliższym czasie nie przewidujemy opcji zapisywania ustawień filtrów na historii transakcji.
19-01-2019 20:14
W ING Business funkcjonalności co do formatu eksportu plików i tworzenia szablonów jest więcej i tu wielki plus dla ING
19-01-2019 21:03
Tyle, że ING Business nie jest dostępny dla małych przedsiębiorców, którzy dzisiaj nie są już kolesiami z warzywniaków, ale często to firmy technologiczne, sprzedające produkty elektronicznie, a więc mające wymagania związane z jakąś automatyzacją rozliczeń.
Brak tego typu narzędzi w ING dla firm, brak dostępu do ING Business skutecznie utrudnia im działalność.
09-08-2022 01:11
09-08-2022 22:38
Nie obsługujemy formatu pliku *.hbci Generalnie, w bankowości internetowej nie korzystamy z rozwiązań firmy Microsoft.
W INGBusiness mamy inne metody autoryzacji logowania / akceptacji przelewów.
Format plików z informacjami zwrotnymi to standardowo plik płaski typu MT940 MT942 lub plik w formacie *xml
Zapraszam do zapoznania się z informacjami zaprezentowanymi na stronie banku pod linkiem : https://www.ing.pl/przedsiebiorstwa-i-jst/centrum-pomocy-online
Dodatkowo zapraszam do zapoznania się z informacjami o dodatkowych formach komunikowania się z systemem bankowym - https://www.ing.pl/ingbusiness/webservice
Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.
08-11-2024Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
23 | |
12 | |
8 | |
7 | |
6 |