Kredyty hipoteczne

Odpowiedz

Wsparcie dla kredytobiorców - nowy harmonogram

Witam.
Mam pytanie odnośnie nowego harmonogramu, po skorzystaniu z wsparcia dla kredytobiorców. W umowie dotyczącej wsparcia, mam zapis iż od 8.08, bank dostaje pieniądze na część mojej raty. Ja 10tego dnia każdego miesiąca płace ratę. Teraz moje pytanie. Czy dostanę nowy harmonogram i bank będzie pobierał resztę pieniędzy z mojego konta? Czy sama mam przelać brakujące środki na ratę? W aplikacji nadal mam stary harmonogram…
Proszę o odpowiedz
Dziekuje
Odpowiedz
0 Lajków
Ewkaj942
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
09-08-2022
Wiadomość 1 z 2 (2 151 wyświetleń)

Re: Wsparcie dla kredytobiorców - nowy harmonogram

W harmonogramie w Moim ING będzie widoczna pełna kwota raty. W dniu płatności pobierzemy dofinansowanie z BGK z konta technicznego, a jeśli rata jest wyższa niż maksymalna kwota dofinansowania (2000 zł/miesiąc), to resztę pobierzemy z konta podanego w umowie kredytu do pobierania rat.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 2 z 2 (2 042 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: [UX] [Historia] [datepicker] Bardzo niewygodny tooltip

Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.

08-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy