Kredyty hipoteczne

Odpowiedz

Wsparcie dla kredytobiorców - nowy harmonogram

Witam.
Mam pytanie odnośnie nowego harmonogramu, po skorzystaniu z wsparcia dla kredytobiorców. W umowie dotyczącej wsparcia, mam zapis iż od 8.08, bank dostaje pieniądze na część mojej raty. Ja 10tego dnia każdego miesiąca płace ratę. Teraz moje pytanie. Czy dostanę nowy harmonogram i bank będzie pobierał resztę pieniędzy z mojego konta? Czy sama mam przelać brakujące środki na ratę? W aplikacji nadal mam stary harmonogram…
Proszę o odpowiedz
Dziekuje
Odpowiedz
0 Lajków
Ewkaj942
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
09-08-2022
Wiadomość 1 z 2 (3 152 wyświetleń)

Re: Wsparcie dla kredytobiorców - nowy harmonogram

W harmonogramie w Moim ING będzie widoczna pełna kwota raty. W dniu płatności pobierzemy dofinansowanie z BGK z konta technicznego, a jeśli rata jest wyższa niż maksymalna kwota dofinansowania (2000 zł/miesiąc), to resztę pobierzemy z konta podanego w umowie kredytu do pobierania rat.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
231
12-10-2015
Wiadomość 2 z 2 (3 043 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy