Kredyty hipoteczne

Odpowiedz

Wsparcie dla kredytobiorców - nowy harmonogram

Witam.
Mam pytanie odnośnie nowego harmonogramu, po skorzystaniu z wsparcia dla kredytobiorców. W umowie dotyczącej wsparcia, mam zapis iż od 8.08, bank dostaje pieniądze na część mojej raty. Ja 10tego dnia każdego miesiąca płace ratę. Teraz moje pytanie. Czy dostanę nowy harmonogram i bank będzie pobierał resztę pieniędzy z mojego konta? Czy sama mam przelać brakujące środki na ratę? W aplikacji nadal mam stary harmonogram…
Proszę o odpowiedz
Dziekuje
Odpowiedz
0 Lajków
Ewkaj942
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
09-08-2022
Wiadomość 1 z 2 (2 148 wyświetleń)

Re: Wsparcie dla kredytobiorców - nowy harmonogram

W harmonogramie w Moim ING będzie widoczna pełna kwota raty. W dniu płatności pobierzemy dofinansowanie z BGK z konta technicznego, a jeśli rata jest wyższa niż maksymalna kwota dofinansowania (2000 zł/miesiąc), to resztę pobierzemy z konta podanego w umowie kredytu do pobierania rat.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 2 z 2 (2 039 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: problem z aplikacja banku

Ja znów mam problem taki ze wpłaciłem środki na konto i ostatecznie nie mam ich na koncie

07-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

mogli w jakiś sposób poinformować, niekiedy są komunikaty o ew. przerwach lub awariach

07-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Chyba system im się sypnął…może robią wdrożenie czegoś…i musieli wyłączyć wersje produkcyjną

07-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy