Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Moje ING problemy - muli po większości płatności lub przelewów

Po zdefiniowaniu nowego zlecenia stałego lub płatności/przelewu i kliknięciu wstecz, aplikacja ładuje przez 5 min każdy krok... Nie da się zrobić kilku przelewów po sobie albo trwa to 20 minut.
Odpowiedz
0 Lajków
jdominik
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
08-10-2021
Wiadomość 1 z 2 (306 wyświetleń)

Re: Moje ING problemy - muli po większości płatności lub przelewów

Nie mamy takich zgłoszeń, bankowość i aplikacja działają prawidłowo. Jeśli korzystasz z aplikacji mobilnej, pozamykaj inne aplikacje działające w tle Twojego telefonu. Natomiast w momencie, kiedy korzystasz z komputera, wyczyść historię przeglądania i pliki tymczasowe w przeglądarce, z której się logujesz. Mam nadzieję, że te wskazówki Ci pomogą.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
120
26
11-02-2020
Wiadomość 2 z 2 (262 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: nieznane próby transakcji na koncie

@nbiernat Możliwe, że ktoś próbuje skorzystać z Twojej karty przez internet i dlatego dostajesz powiadomienia. W tej sprawie skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING lub zadzwoń do nas na numer 32

...

20-10-2021
nieznane próby transakcji na koncie

Witam, tego wieczoru dostałam parę powiadomień w aplikacji na różne kwoty, brzmią one "nie masz wystarczającej kwoty na Twojej karcie...". Kartę i telefon mam obok siebie, o co chodzi? Wszystko już pr...

20-10-2021
Re.: Makler podatek od sprzedanych akcji

Dziękuję za odpowiedź, 

Czy jest minimalna wartość PLN objęta podatkiem, czy opodatkowana jest każda wartość, nawet przysłowiowa złotówka?

20-10-2021
Najbardziej pomocni użytkownicy