09-09-2021 20:42
Dzień dobry!
Chciałabym spytać, dlaczego nie ma możliwości korzystania z Blika oddzielnie firmowo i prywatnie? Wykorzystuję w tym celu dwa numery telefonów, niestety nie znalazłam opcji powiązania ich z dwoma różnymi rachunkami - mogę wybrać tylko albo opcję prywatną, albo firmową, co z mojego punktu widzenia nie ma najmniejszego sensu. Chciałabym zasugerować dodanie takiej opcji.
Pozdrawiam,
MZ
10-09-2021 21:12
@Magda555 Zapisaliśmy Twoją opinię w tej sprawie. Przyjrzymy się temu.
29-09-2021 10:03
30-09-2021 10:14
@jarrecky Aktualnie nie ma u nas takiej możliwości. Przekazaliśmy tę sugestię do zespołu odpowiedzialnego za rozwój płatności mobilnych
biorą 2 ostatnie lata + kwartał bieżącego.
Martyna, you are useless.
29-03-2024A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny.
29-03-2024Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac
... 29-03-2024