Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Oddzielny Blik dla konta firmowego - inny numer telefonu

Dzień dobry!

Chciałabym spytać, dlaczego nie ma możliwości korzystania z Blika oddzielnie firmowo i prywatnie? Wykorzystuję w tym celu dwa numery telefonów, niestety nie znalazłam opcji powiązania ich z dwoma różnymi rachunkami - mogę wybrać tylko albo opcję prywatną, albo firmową, co z mojego punktu widzenia nie ma najmniejszego sensu. Chciałabym zasugerować dodanie takiej opcji.

Pozdrawiam,

MZ

Odpowiedz
0 Lajków
Magda555
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
09-09-2021
Wiadomość 1 z 4 (3 712 wyświetleń)

Re: Oddzielny Blik dla konta firmowego - inny numer telefonu

@Magda555 Zapisaliśmy Twoją opinię w tej sprawie. Przyjrzymy się temu.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
789
172
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (3 673 wyświetleń)

Re.: Oddzielny Blik dla konta firmowego - inny numer telefonu

Nie wiem jak w ING bo dopiero co otworzyłem konto i jaki jest system ale wydaje mi sie ze na dwa osobne numery da się to zrobić. Wydaje mi sie że konsultanci znają odpowiedź na to pytanie. Dwa numery znacznie ułatwiają przepływ gotówki Emotikon: Szczęśliwy
Odpowiedz
0 Lajków
jarrecky
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
29-09-2021
Wiadomość 3 z 4 (3 497 wyświetleń)

Re: Re.: Oddzielny Blik dla konta firmowego - inny numer telefonu

@jarrecky Aktualnie nie ma u nas takiej możliwości. Przekazaliśmy tę sugestię do zespołu odpowiedzialnego za rozwój płatności mobilnych Emotikon: Szczęśliwy



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
585
126
12-04-2017
Wiadomość 4 z 4 (3 441 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Zbieg egzekucji

Tutaj to chyba nie rozumiem. Skoro środki ,które zostały zablokowane i nieprzekazane do komornika z powodu zbiegu egzekucji...nie są już własnością klienta banku tylko podlegają egzekucji to dlaczego ...

25-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?

24-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Witam,

mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p

...

24-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy